Gå til innhold

samsung hjemmekino htx 250. Tilkoblinger mellom TV satelittuner?


Anbefalte innlegg

Lurer på å kjøpe følgende anlegg:

http://www.pixmania.com/no/no/554765/art/s...#fichetechnique

 

noen med erfaringer?

 

Hvordan er muligheten for å koble satelitttuner via samsungen for å slippe 2 kabler til TV`n?

 

Veggfeste fås såvidt eg vet med anlegget som heter 251, men det er nesten 2000 kr dyrere siden expert har enerett på salg av den modellen. Er det noen som vet om det er mulig å få veggfeste til 250? Det er ifølge samsung support ikke veggfeste til 250, men noen vet kanskje om noe uoriginale fester?

Endret av ovehenning
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har Samsung x251. Det følger bare med veggfeste til spilleren, ikke til høyttalerne. Jeg har høyttalerfestene Vogels VLB 50S, som forøvrige er med på en pakkeløsning på pixmania.com ser jeg. Det funker greit med dem.

 

Det går ikke an å koble til satelittuner.

 

Er du fornøyd med anlegget? Det er svært billig så er skeptisk, men får god kritikk i test så vet ikke helt hva eg kan forvente..

Lenke til kommentar

Med min begrensede kunnskap om hjemmekinoanlegg og lyd så synes jeg at det er god lyd på anlegget. En ting som jeg synes er litt dumt er at man først må skru på hjemmekinoen, så lyse-boksen og så tven for å bruke alt, jeg tror muligens at det går an å skru på hjemmekinoen og tven på likt siden begge er fra samsung, men har ikke fått tid til å gjøre noe med dette enda...det går i hvertfall an å bruke den samme fjernkontrollen på begge. Så hvis du har samsung tv så er det greit med samsung hjemmekinoanlegg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...