ChalStye Skrevet 8. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2003 psu: Enermax eg365p-ve hk: Msi kt3 ultra-aru(lurer litt på om det er chipsett kjøleren) grafikkort: Matrox millenium g400 dualhead max cpu vifte:Glacialtech igloo 2320 hd: WD caviar 60gb 7200 rpm hva er det som bråker her og hva skal jeg gjøre med det? Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 8. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2003 Har en føelse at hdd-en din kan være din største støykilde, demp den med matter hvis du er så sensitiv ovenfor lyd! Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 8. februar 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. februar 2003 det gjør ikke noe om dagen, men jeg sover på samme rom og jeg vil ha det stille når jeg skal sove. hvilke matter skal jeg bruke? Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 8. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2003 Hvorfor ikke slå den av på natten? Skjekk på microplex.no, det selger støydemnings matter. Lenke til kommentar
adyton Skrevet 8. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2003 på thorshov bilrekvesita har de 2 stk forskjellige matter som fungere ganske bra... type 1: lyddempings matter av stoff, er ganske tykke lette, men holder godt på varmen type 2: asfalt matter, tynne veldig tunge og leder varme mye bedre jeg har type 1 i pcen min funker ganske bra, men hvis jed skal sove med pcen på må jeg pakke den inn i dyner og puter Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 8. februar 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. februar 2003 fins d ikke noen progs som kan sette den i silentdrive eller noe lignede. vist jeg pakkir den inn i støydempingsmatter fra biltema blir den så varm at den blir ustabil eller ødelegges da? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 8. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2003 kan du beskrive lyden som du hører? Hvis det er en lys "visje" lyd så er det hardisken... Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 8. februar 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. februar 2003 det er en viftelyd så det er nok ikke hdèn Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 9. februar 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. februar 2003 noen som vet? det er enten cpu vifta,chipsett, eller grafikkortet Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 9. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2003 Prøv å stopp en og en vifte, og se om lyden senkes betraktelig.. Da finner du fort ut hva som er hovedkilden til støyen. Hvis det ikke er noen av viftene, er det vel mest sannsynlig hd.. Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 9. februar 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. februar 2003 fytti fjell det er jo psu min som bråker, det skal den jo ikke gjøre, det er en enermax silent(tror jeg). hva skal jeg gjøre for å få den mer lydløs? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå