Gå til innhold

Problemer med Counter Strike Source


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har et lite problem med Counter Strike Source.. jeg kan nemlig ikke skifte på grafikken, og kan ikke spille med det som er "standard" på min PC.. får diverse FPS-drops på forskjellige steder.

 

Vel, jeg kan skifte på grafikken, og spille med den grafikken som jeg vil.. Men når jeg går ut av spillet, og skal spille neste gang, er grafikken tilbake til det som er for bra for min PC, men som gir FPS-drops.

 

 

Når jeg skifter grafikk. kommer dette i consol:

 

couldn't exec userconfig.cfg

Host_WriteConfiguration: Wrote cfg/config.cfg

Changing resolutions from (1024, 768) -> (1024, 768)

Unable to remove c:\program files\steam\steamapps\dricco\counter-strike source\cstrike\textwindow_temp.html!

 

At den ikke klarer å exec userconfig, er fordi jeg ikke har den.. Man trenger jo ikke den?

 

 

Noen som har noen anelse om hva som kan være feil?

 

-Takk

Endret av dricco
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva mener du med å skifte på grafikken? Du har sikkert en linje hvor det står exec userconfig.cfg i en eller annen annen config-fil. Da er det bare å fjerne den linjen.

 

 

Skifte fra *High til Medium på f.eks. Models.. Etter jeg gjør det kjører spillet glatt.. Men neste gang jeg starter spillet er det *High igjen, og det hakker på enkelte steder.

 

 

Prøvde å lage en userconfig.cfg, men det hjalp ikke.. kommer fortsatt samme feil i consol. EDIT: Filene er ikke skrivebeskyttet

Endret av dricco
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...