Gå til innhold

Spille brente plater på xbox?!


tp88

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alt avhenger av hvilken xbox du har.

 

v 1.1 takler cdr og dvdr glimrende, men kan ofte hikke...

v 1.0 takler cdrw cdr og dvdr

 

Hvis xboxen din er produsert etter August 2002 så er den mest sansynlig 1.1, (dette kan kan du finne ut ved å se på lappen under xboxen)

Lenke til kommentar

Hmm...kjøpte Xboxen min på Januarsalget på Elkjøp. Da er det sikkert verson 1.1.

Sier du at man kan spille DVD-R plater på den? Kan jeg da kopiere Xbox spill med en DVD-brenner og spille dem på boxen? Da trenger man ikke modchips heller da hvis det er slik...

Hmm...sjekka nettopp under boxen min, og der stod det at den var produsert i 24/10/2002...da må det vel være versjon 1.1 da... :p

Lenke til kommentar

Alle xboxer MÅ moddes for og kunne bruke backups.

 

Menne når det kommer til cd-r osv så er xboxen laget med mange forskjellig DVD drives.

Det sies at v.1.1 som du har skal bare ha samsungs drive, og disse klarer og kjøre cd-r/cd-rw/dvd-r.

 

Grunnen til at den må moddes før dette går ann er fordi den orginale BIOSen på xboxen din setter en stopper på dette, og du må da kjøre den opp med en annen BIOS for at den ikke skal si at dette er en ugyldig plate.

Lenke til kommentar

Noen her som kan hjelpe meg med hvordan jeg åpner xboxen? Finner ikke noen måte å åpne den på...

 

Hvilke modchips vil dere anbefale meg som er best?

Er det trygt å sende xboxen min til hammar.no for at de skal modde den?

Hvis jeg modde xboxen, får jeg da spille Xbox live? :-?

Lenke til kommentar
Hmm...kjøpte Xboxen min på Januarsalget på Elkjøp. Da er det sikkert verson 1.1.

Sier du at man kan spille DVD-R plater på den? Kan jeg da kopiere Xbox spill med en DVD-brenner og spille dem på boxen? Da trenger man ikke modchips heller da hvis det er slik...

Hmm...sjekka nettopp under boxen min, og der stod det at den var produsert i 24/10/2002...da må det vel være versjon 1.1 da... :p

 

Kjøpte min oxo på Januarsalget på Elkjøp. Det var en v1.0 :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...