Kverulantus Skrevet 24. oktober 2008 Skrevet 24. oktober 2008 (endret) syns noen a sonata arctica og Apocalyptica er digg på morgen jeg Hører som regel på Amon Amarth, Carnifex eller Parlamentarisk Sodomi på morran jeg Deilig viking/folk, Deathcore og grindcore:) Sitter though å hører på Vivaldi her nå Endret 24. oktober 2008 av Ghraag
Kverulantus Skrevet 24. oktober 2008 Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Hei:) Morsomt nick, og bra:) Nettopp kjøpt en sixpack cola Hvordan står det til der ? =) Endret 24. oktober 2008 av Ghraag
arabisk-jente008 Skrevet 24. oktober 2008 Skrevet 24. oktober 2008 Hei:) Morsomt nick, og bra:) Nettopp kjøpt en sixpack cola morsomt nick gi meg slurk oki her
Kverulantus Skrevet 24. oktober 2008 Skrevet 24. oktober 2008 Hei:) Morsomt nick, og bra:) Nettopp kjøpt en sixpack cola morsomt nick gi meg slurk oki her Nvm:P Ikke pokker=) Cola'n min er hellig..=) xD
Gar0 Skrevet 24. oktober 2008 Skrevet 24. oktober 2008 tram tram jeg kjeder meg. skjer ikke en dritt på jobben. fredager er alltid så mega stille
arabisk-jente008 Skrevet 24. oktober 2008 Skrevet 24. oktober 2008 Hei:) Morsomt nick, og bra:) Nettopp kjøpt en sixpack cola morsomt nick gi meg slurk oki her Nvm:P Ikke pokker=) Cola'n min er hellig..=) xD :!: vil fortelle deg en hemmlighet.. kan jeg tram tram jeg kjeder meg. skjer ikke en dritt på jobben. fredager er alltid så mega stille hva jobbber du som
Gar0 Skrevet 24. oktober 2008 Skrevet 24. oktober 2008 er IT lærling på en videregående skole. men fredager skjer d aldrig noe her. sitter bare på forum å leser VG hele dagen..blææ
arabisk-jente008 Skrevet 24. oktober 2008 Skrevet 24. oktober 2008 er IT lærling på en videregående skole. men fredager skjer d aldrig noe her. sitter bare på forum å leser VG hele dagen..blææ emmm....jeg skjønner du skal i helgen da
kanonkent Skrevet 24. oktober 2008 Skrevet 24. oktober 2008 er IT lærling på en videregående skole. men fredager skjer d aldrig noe her. sitter bare på forum å leser VG hele dagen..blææ Lærling på skole sux. Jeg er lærling i en kommune, der lærer du omtrent alt
Gar0 Skrevet 24. oktober 2008 Skrevet 24. oktober 2008 ghraag kommer te meg å vi skal lane litt tenker jeg^^
arabisk-jente008 Skrevet 24. oktober 2008 Skrevet 24. oktober 2008 aha... så dere kjenner hverandre???
Gar0 Skrevet 24. oktober 2008 Skrevet 24. oktober 2008 mhm^^ gikk på samme skole som han i noen år. hehe lærling på skole kan være ganske kjedelig til tider. i starten av året var d inmari fett da. rett før skolestart. da var d UBER mye å gjøre osv. men etter starten ble d bare kjipt. eneste jeg gjør er å løpe rundt å hjelpe lærere som har glemt å skru på skjermen sin eller elever som har glemt passord
Mikkel™ Skrevet 24. oktober 2008 Skrevet 24. oktober 2008 er IT lærling på en videregående skole. men fredager skjer d aldrig noe her. sitter bare på forum å leser VG hele dagen..blææ Lærling på skole sux. Jeg er lærling i en kommune, der lærer du omtrent alt Det kommer an på hvordan ordning skola di har det da ... Der jeg jobber er vi sammen med alle skolene i hele fylket pluss mye kontakt med kommunen så her lærer jeg mer enn alt mulig .
kanonkent Skrevet 24. oktober 2008 Skrevet 24. oktober 2008 mhm^^ gikk på samme skole som han i noen år. hehe lærling på skole kan være ganske kjedelig til tider. i starten av året var d inmari fett da. rett før skolestart. da var d UBER mye å gjøre osv. men etter starten ble d bare kjipt. eneste jeg gjør er å løpe rundt å hjelpe lærere som har glemt å skru på skjermen sin eller elever som har glemt passord Suger ikke det da ? Det er jo når du er lærling du har sjanse til å lære sinnsykt mye som er digg å ta med seg videre. Om det er IT du satser på å jobbe videre innenfor da. Glemte passord og løse kabler er oppgaver som nybegynner-lærlingene her får, de hadde jeg nok av mitt første halvår
Anbefalte innlegg