Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
syns noen a sonata arctica og Apocalyptica er digg på morgen jeg

Hører som regel på Amon Amarth, Carnifex eller Parlamentarisk Sodomi på morran jeg ;) Deilig viking/folk, Deathcore og grindcore:)

Sitter though å hører på Vivaldi her nå :p

Endret av Ghraag
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei:)

Morsomt nick, og bra:) Nettopp kjøpt en sixpack cola :D

morsomt nick :dontgetit:

gi meg slurk :hmm:

oki her :ermm:

Nvm:P

Ikke pokker=)

Cola'n min er hellig..=) xD

:!:

:innocent: vil fortelle deg en hemmlighet.. kan jeg :innocent:

tram tram jeg kjeder meg. skjer ikke en dritt på jobben. fredager er alltid så mega stille

hva jobbber du som :hmm:

Skrevet

er IT lærling på en videregående skole. men fredager skjer d aldrig noe her. sitter bare på forum å leser VG hele dagen..blææ

Skrevet
er IT lærling på en videregående skole. men fredager skjer d aldrig noe her. sitter bare på forum å leser VG hele dagen..blææ

Lærling på skole sux. Jeg er lærling i en kommune, der lærer du omtrent alt :)

Skrevet

mhm^^ gikk på samme skole som han i noen år. hehe

lærling på skole kan være ganske kjedelig til tider. i starten av året var d inmari fett da. rett før skolestart. da var d UBER mye å gjøre osv. men etter starten ble d bare kjipt. eneste jeg gjør er å løpe rundt å hjelpe lærere som har glemt å skru på skjermen sin eller elever som har glemt passord

Skrevet

Lærling på skole sux. Jeg er lærling i en kommune, der lærer du omtrent alt :)

Det kommer an på hvordan ordning skola di har det da ... Der jeg jobber er vi sammen med alle skolene i hele fylket pluss mye kontakt med kommunen så her lærer jeg mer enn alt mulig :p.

Skrevet
mhm^^ gikk på samme skole som han i noen år. hehe

lærling på skole kan være ganske kjedelig til tider. i starten av året var d inmari fett da. rett før skolestart. da var d UBER mye å gjøre osv. men etter starten ble d bare kjipt. eneste jeg gjør er å løpe rundt å hjelpe lærere som har glemt å skru på skjermen sin eller elever som har glemt passord

Suger ikke det da ? Det er jo når du er lærling du har sjanse til å lære sinnsykt mye som er digg å ta med seg videre. Om det er IT du satser på å jobbe videre innenfor da. Glemte passord og løse kabler er oppgaver som nybegynner-lærlingene her får, de hadde jeg nok av mitt første halvår :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...