kakesjef Skrevet 12. oktober 2008 Skrevet 12. oktober 2008 Ferchi er frustrert. Sitter her med macbooken i senga og tenker på at fruktbarheten min råtner i stråling. uff ikke bra. Jeg sitter her og ødelegger spermen min jeg også. Vurderer om jeg snart bør stikke og fryse ned noen dråper til eventuelt senere bruk. Koster det noe? Har du ikke egen fryser?
Olum Skrevet 12. oktober 2008 Skrevet 12. oktober 2008 Hva foregår her, da? Egentlig ingenting. Det er ekstremt mye inaktivitet her nå med tanke på at det er lørdagsnatt. Er absolutt alle på fest utenom meg?
binko Skrevet 12. oktober 2008 Skrevet 12. oktober 2008 (endret) Hvorfor i fa*n spør folk om råd for helt teite ting her hele tiden? Følger dere faktisk det helt fremmede folk sier til dere på nettet? Var den til meg? Litt sur fordi du satt aleine på rommet ditt hele kvelden eller no? det er jo for smalltalk, for å holde det gående her. For å stoppe at de ikke bare er klagende, irriterende folk som skriver inn. ;= de fleste er nok ute og rangler ja Olum Endret 12. oktober 2008 av Binko
Olum Skrevet 12. oktober 2008 Skrevet 12. oktober 2008 Ferchi er frustrert. Sitter her med macbooken i senga og tenker på at fruktbarheten min råtner i stråling. uff ikke bra. Jeg sitter her og ødelegger spermen min jeg også. Vurderer om jeg snart bør stikke og fryse ned noen dråper til eventuelt senere bruk. Koster det noe? Har du ikke egen fryser? Er det sånn man bare kan gjøre på egenhånd? Jeg vil tro at det skal litt mer til enn å runke på en flaske og slenge den i fryseren sammen med isen og grandissen.
hylo Skrevet 12. oktober 2008 Skrevet 12. oktober 2008 Hva foregår her, da? Egentlig ingenting. Det er ekstremt mye inaktivitet her nå med tanke på at det er lørdagsnatt. Er absolutt alle på fest utenom meg? Nope. Dette er første natta på lenge da jeg er hjemme da jeg har droppet å feste. Men jeg har løpt 2 mil idag, da.
kakesjef Skrevet 12. oktober 2008 Skrevet 12. oktober 2008 Ferchi er frustrert. Sitter her med macbooken i senga og tenker på at fruktbarheten min råtner i stråling. uff ikke bra. Jeg sitter her og ødelegger spermen min jeg også. Vurderer om jeg snart bør stikke og fryse ned noen dråper til eventuelt senere bruk. Koster det noe? Har du ikke egen fryser? Er det sånn man bare kan gjøre på egenhånd? Jeg vil tro at det skal litt mer til enn å runke på en flaske og slenge den i fryseren sammen med isen og grandissen. Tror det går helt fint, tror du ikke.
Olum Skrevet 12. oktober 2008 Skrevet 12. oktober 2008 Hvorfor i fa*n spør folk om råd for helt teite ting her hele tiden? Følger dere faktisk det helt fremmede folk sier til dere på nettet? Var den til meg? Litt sur fordi du satt aleine på rommet ditt hele kvelden eller no? det er jo for smalltalk, for å holde det gående her. For å stoppe at de ikke bare er klagende, irriterende folk som skriver inn. ;= de fleste er nok ute og rangler ja Olum Rå avatar du har nå. Håper ikke at du har hatt den i flere måneder og at jeg bommet skikkelig nå.
Bramle Skrevet 12. oktober 2008 Skrevet 12. oktober 2008 Egentlig ingenting. Det er ekstremt mye inaktivitet her nå med tanke på at det er lørdagsnatt. Er absolutt alle på fest utenom meg? Kan det være mye fravær av noe?
kakesjef Skrevet 12. oktober 2008 Skrevet 12. oktober 2008 Misliker egentlig på det sterkeste at det er søndag.
Olum Skrevet 12. oktober 2008 Skrevet 12. oktober 2008 Tror det går helt fint, tror du ikke. Så når jeg en dag skal befrukte dama mi, tar jeg med meg flaska ned på Aker Sykehus og ber dem fikse det? Eller skal jeg gjøre det også på egenhånd? Fiste henne med flaska?
binko Skrevet 12. oktober 2008 Skrevet 12. oktober 2008 Hvorfor i fa*n spør folk om råd for helt teite ting her hele tiden? Følger dere faktisk det helt fremmede folk sier til dere på nettet? Var den til meg? Litt sur fordi du satt aleine på rommet ditt hele kvelden eller no? det er jo for smalltalk, for å holde det gående her. For å stoppe at de ikke bare er klagende, irriterende folk som skriver inn. ;= de fleste er nok ute og rangler ja Olum Rå avatar du har nå. Håper ikke at du har hatt den i flere måneder og at jeg bommet skikkelig nå. Tusen takk. Har akkurat bytta den, hadde sånn blå før Koselig at noen merker det =)
Olum Skrevet 12. oktober 2008 Skrevet 12. oktober 2008 Egentlig ingenting. Det er ekstremt mye inaktivitet her nå med tanke på at det er lørdagsnatt. Er absolutt alle på fest utenom meg? Kan det være mye fravær av noe? Hø? Mener du?
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. oktober 2008 Skrevet 12. oktober 2008 Jeg har vært på Boney M konsert da. Men dro hjem for å skrive ferdig temaoppgaven
binko Skrevet 12. oktober 2008 Skrevet 12. oktober 2008 Tusen takk Olum, har akkurat bytta hadde en blå før Men nå skal jeg legge meg tror jeg. Sove søtt snakkes i morra osv.
hylo Skrevet 12. oktober 2008 Skrevet 12. oktober 2008 Jeg har vært på Boney M konsert da. Var det AWESOME?
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. oktober 2008 Skrevet 12. oktober 2008 Fikk ikke African dance-rythem som jeg hadde håpet på. Daddy cool er allways awesome.
Bramle Skrevet 12. oktober 2008 Skrevet 12. oktober 2008 Hø? Mener du? Prefikset in er latin og betyr "ikke", "uten". "Aktiv" kommer fra agere, som betyr "handle". Inaktiv = uten handling. "Mye ikke handling her nå"?
Olum Skrevet 12. oktober 2008 Skrevet 12. oktober 2008 (endret) Jeg vet da hva ordet inaktiv betyr. Du sa det kan være "mye fravær av noe". Hva mente du med det? At det er stor inaktivitet her nå? Edit: Skjønte det nå. Du pirket på at jeg brukte uttrykket "mye". Skjønner godt hva du mener med at det ikke passer sammen med ordet "inaktivitet" Endret 12. oktober 2008 av Olum
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. oktober 2008 Skrevet 12. oktober 2008 He just went philosophical on ur ass!
Anbefalte innlegg