The Little Lucid Moments Skrevet 31. august 2014 Skrevet 31. august 2014 Takk til deg og. Fortjener det sikkert...
The Little Lucid Moments Skrevet 31. august 2014 Skrevet 31. august 2014 Det kan vel hende de gjør. Antageligvis er jeg en dritt.
Papa Dupre Skrevet 31. august 2014 Skrevet 31. august 2014 Kinderlinda, hvis du misliker The little losing lucidity moments så er vel greit legge fram et argument eller to. Eller ikke
KinderLinda Returns Skrevet 31. august 2014 Skrevet 31. august 2014 Kinderlinda, hvis du misliker The little losing lucidity moments så er vel greit legge fram et argument eller to. Eller ikke Heisann. Velkommen til Den Nye Forumkaffeen!
Papa Dupre Skrevet 31. august 2014 Skrevet 31. august 2014 Kinderlinda, hvis du misliker The little losing lucidity moments så er vel greit legge fram et argument eller to. Eller ikke Heisann. Velkommen til Den Nye Forumkaffeen! Takk takk, kan ikke huske å ha deltatt her inne før
KinderLinda Returns Skrevet 31. august 2014 Skrevet 31. august 2014 Kinderlinda, hvis du misliker The little losing lucidity moments så er vel greit legge fram et argument eller to. Eller ikke Heisann. Velkommen til Den Nye Forumkaffeen! Takk takk, kan ikke huske å ha deltatt her inne før Joda, men det var før jeg ble født
KinderLinda Returns Skrevet 31. august 2014 Skrevet 31. august 2014 Bort med deg Hei! Jeg tuller. Beklager. Du er spydig - jeg er spydig.
KinderLinda Returns Skrevet 31. august 2014 Skrevet 31. august 2014 Flott sang! Flott budskap!Endelig en moderne sang som alle kan like
Papa Dupre Skrevet 31. august 2014 Skrevet 31. august 2014 Bort med deg Hei! Jeg tuller. Beklager. Du er spydig - jeg er spydig. Det var sarkastisk ment,du så vel det lille bildet jeg la til under teksten. Men spydig, det skjer til tider men det er aldri ondt ment. Men mer som en korreksjon av andre mennesker. ( oh, og hvor feil av meg er ikke det!)
Papa Dupre Skrevet 31. august 2014 Skrevet 31. august 2014 Takk kinder linda, den videoen fikk meg til å smile
KinderLinda Returns Skrevet 31. august 2014 Skrevet 31. august 2014 Bort med deg Hei! Jeg tuller. Beklager. Du er spydig - jeg er spydig. Det var sarkastisk ment,du så vel det lille bildet jeg la til under teksten. Men spydig, det skjer til tider men det er aldri ondt ment. Men mer som en korreksjon av andre mennesker. ( oh, og hvor feil av meg er ikke det!) Jeg skjønte ikke hva du mente i første melding; Om jeg har et problem med Little Moments...
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 31. august 2014 Skrevet 31. august 2014 Skjer med alle fuck youene i dont get it 1
Anbefalte innlegg