Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan får du sove om natten når du sender nakenbilder av deg selv? Hadde aldri klart å sette prislapp på meg selv på den måten..

Hva har nakensnaps noe med søvnen å gjøre. Tlf går varm i noen min, men så er det iver og jeg kan sove

Skrevet (endret)

Jeg har ikke akkurat et stort behov for det, har ikke akkurat mange single kvinnfolk på snap jeg kunne tenkt meg å bange og ikke har jeg noe spesielt å snappe. Hvor spennende er det for et kvinnfolk å få snap av en helt gjennomsnittlig kuk?

Jeg har ikke akkurat et stort behov for det, har ikke akkurat mange single kvinnfolk på snap jeg kunne tenkt meg å bange og ikke har jeg noe spesielt å snappe. Hvor spennende er det for et kvinnfolk å få snap av en helt gjennomsnittlig kuk?

Faen for no dobbelposting a!

Endret av Admiral Necrolamedor
Skrevet

Skal skrive det her i tråden den dagen jeg sender "grisesnap" av meg selv til noen. Sverger, lover på tro og ære.

Skal skrive det her i tråden den dagen jeg sender "grisesnap" av meg selv til noen. Sverger, lover på tro og ære.

Skrevet

Det er slemt å si slikt om penisen min. Tenk om jeg får så dårlig selvtillit at jeg ikke tør å ha sex igjen. Lei av at kvinner ler når jeg drar ned boxeren :(

Jeg lo ikke!

Høyt..

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...