Gå til innhold

Ny musematte til en G5 2007 edition


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
okei,friksjonen er veldig viktig.

du kommer veldig langt med et vanlig mus matte av tøy.

resten er bare for sånne veldig spesielle mennesker med behov for noe spesielt. :blink:

ta for eks. steel/glass. dette er verken bedre en tøy eller dårligere fordi de ikke kan

sammenlignes. noen liker mindre friksjon, mens andre vil ha kontroll,siste nevnte tøy.

 

update:

-G5 leser best på tøy, har du noe liggende bruk det. hvis ikke du vil prøve noe nytt som

f.eks. tynn matte.

 

 

Er du gamer med respekt for deg selv så bruker man ikke TØYMATTE. Når man har en G5 så er den bygd for en glatt overflate

det er mange bra matter både <<steel,, og Qpad. Personlig bruker jeg Qpad CT :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Nettopp gått til innkjøp av en G5 2007 jeg og...har Icemat fra før, og merket med en gang at den skippet når man drar musen raskt fra den ene til den andre siden...

 

Noen andre som har lagt merke til det samme?

 

Skal prøve å lete fram min gamle func-matte...det eneste som var dumt med den var at den slites veldig raskt og må rengjøres forholdsvis ofte. En annen ting som irriterte meg grenseløst kommer jeg på nå,var den gummien som var rundt, hvor musen bare plutselig stoppet og satt mer eller mindre fast der :p Utrolig irriterende når man for eksempel følger noen med sikte, og skal til å trekke av, men plutselig stopper det opp lissom... Også er den ganske liten da :p

 

 

EDIT: Litt lei av harde matter, så jeg tror jeg går for den Roccat Sense. Var forholdsvis billig, og virker som et bra produkt...

 

Noen som har noen formeninger om at jeg bør styre unna?

 

Takker!

Endret av fiskum
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...