Gå til innhold

SMS til 49 øre.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm.. Skjønner ikke hvorfor det ikke skal fungere for Chess abonnenter.

 

I følge en artikkel på Itavisen.no (http://www.itavisen.no/art/1300531.html), "Forutsetningen er at du på en eller annen måte er tilknyttet Telenors nett - enten som Telenor Mobil-kunde eller som kunde av en av Telenors underleverandører. NetCom-kunder kan med andre ord ikke få tilbudet".

 

Chess bruker jo Telenor sitt nett..

Lenke til kommentar
Jeg prøvde dette gratis greiene og det virka ikke.Får ikke sendt meldinger.Det står sjekk opperatør innstillinger eller noe.... :(

 

Hehe, sjekk datoen - 1999. Jeg husker den siden for 4 år siden, da var det enkelt å sende gratis meldinger gjennom utenlandske meldingssentraler. Dessverre fikk Telenor stengt tilgangen til disse etterhvert.

Lenke til kommentar
Hmm.. Skjønner ikke hvorfor det ikke skal fungere for Chess abonnenter.

 

I følge en artikkel på Itavisen.no (http://www.itavisen.no/art/1300531.html), "Forutsetningen er at du på en eller annen måte er tilknyttet Telenors nett - enten som Telenor Mobil-kunde eller som kunde av en av Telenors underleverandører. NetCom-kunder kan med andre ord ikke få tilbudet".

 

Chess bruker jo Telenor sitt nett..

 

Ja, det var det jeg tenkte jeg og, men, som sagt, jeg har sendt mail til teletopia og spurt og de sa at det ikke gikk med Chess.

Lenke til kommentar

Har bytta jeg.. fungerte fint det

 

En ting er at de reklamerer med 49 øre det er jo greit.. men at itavisen og skriver at det er 49 er syns jeg er litt rart.

Du starter på 59 øre.. og om du verver venner får du 1 øre billigere i 2mnd. Så for å ha 49 øre sms, må du hver måned ha 5 nye telenor nett venner.. og ikke bare det, de må ikke ha noen andre venner som har vervet dem først :)

 

Så markedføringen med at det er 49 øre er så søkt at jeg allefall ville skrevet "ned mot 49" eller under 60 øre eller.no ..om jeg var sjornalist :)

Tror jeg har registrert 49 øre utenom itavisen også da..

 

Men nå som jeg har vervet noen, så sparer jeg nok 1kr og 50 øre de neste to månede :p

Lenke til kommentar
Er markedet åpent for at vi kan få samme pris på Netcoms linjer også?

 

Trur nok dessverre ikke det, står iallefall på websia demmers at det FÅRELØBIG kun går førr rk, zalto og oyo ellernå..

 

Det med vervinga va no helt greit, da, 59 øre e pent nok, e jo trossalt nedgang :p

 

Litt spent på om Telenor Ringkontant kommer tell å sett ned pris på SMS etter det her, men trur ikke dem gjør det.

 

Det her bi vel en sak sense og mother må følg opp :)

Lenke til kommentar

Det er jo helt fjernt å gå rundt å si at de gir meldinger for 49 øre. Du må verve 60 stykker på et år for å få den prisen i et år (det koster jo forsåvidt 30 kr ekstra). Og det er faktisk ganske mange, siden du sannsynligvis ikke er alene om å verve folk.

 

Jeg kan jo minne om at med Chess King får du like billige meldinger som du får av teletopia... 59 øre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...