Gå til innhold

Warhawk, er det bra ?


keeperno

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg hadde tenkt på å kjøpe meg Warhawk siden det så utrolig fett ut og ikke minst fordi jeg syns det er dritgøy å game med venner osv.

Det jeg lurte på var om at spillet var bra ? jeg har lest litt omkring og så at det har fått god kritikk fra nettsider, men ville gjerne ha litt respons fra folk som spiller det.

 

Har noen spørsmål:

 

1. Hvor lenge er varigheten på spillet, blir man lei fort ?

 

2. Er headsetet som følger med bra ?

 

3. Hvordan er online løsningen på spillet , med servere og lagg ?

 

4. Er det sånn at man kan sitte to i samme rom og spille online i samme game på samme playstation ?

 

5. koster det noe for updates og expansions fra PSN ?

 

Siden en venn av meg får seg ps3 idag så ville vi gjerne spille litt ilag online, vi har begge kjøpt skate allerede. Og ville gjerne ikke kjøpe et spill for å så sitte med skjegget i postkassa p.ga det blir kjedelig etter noen dager..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. Hvor lenge er varigheten på spillet, blir man lei fort ?

Jeg ble ihvertfall lei fortere enn jeg hadde trodd/håpet, men det var utrolig gøy så lenge det varte da.

 

2. Er headsetet som følger med bra ?

Det fungerer helt greit, er absolutt bra nok til PS3-bruk.

 

3. Hvordan er online løsningen på spillet , med servere og lagg ?

Den er litt lik CS, du får opp en liste med servere og kan sortere etter antall spillere, maps, ping osv. Det finnes en haug offisielle servere, disse fungerer utmerket med tanke på lagg. Så har vi jo dedicated servere som sannsynligvis kan lagge litt mer. Men det er mer enn nok av de offisielle (markert med blå skrift på serverlisten), så det skulle aldri bli et problem.

 

4. Er det sånn at man kan sitte to i samme rom og spille online i samme game på samme playstation ?

Jepp, å spille splitscreen online funker bra.

 

5. koster det noe for updates og expansions fra PSN ?

Ikke for updates, men tror den expansionpakken som kommer/har kommet (er ikke helt sikker) koster noen kroner.

 

For all del, det er verdt å bruke de 200 kronene det koster å kjøpe spillet online. Kjøper du i butikken får du jo headset, så jeg synes det er verdt det det også.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
slenger inn et lite spørsmål i den gamle tråden her jeg, man får vell med en lader til headsettet, og hvordan er denne? Lik som kontrollene bruker? Den går vell på usb den også?

Kom på et lite spørsmål til, hva skjer når man spiller online split screen med ranking greiene?

Det er med lader ja, men det er en standard strømkontakt, så du kan ikke bruke det mens du lader. (Trooor jeg!)

Ingen ranked servere har mulighet for splitscreen. :)

Lenke til kommentar
Hei.

 

Jeg hadde tenkt på å kjøpe meg Warhawk siden det så utrolig fett ut og ikke minst fordi jeg syns det er dritgøy å game med venner osv.

Det jeg lurte på var om at spillet var bra ? jeg har lest litt omkring og så at det har fått god kritikk fra nettsider, men ville gjerne ha litt respons fra folk som spiller det.

 

Har noen spørsmål:

 

1. Hvor lenge er varigheten på spillet, blir man lei fort ?

 

2. Er headsetet som følger med bra ?

 

3. Hvordan er online løsningen på spillet , med servere og lagg ?

 

4. Er det sånn at man kan sitte to i samme rom og spille online i samme game på samme playstation ?

 

5. koster det noe for updates og expansions fra PSN ?

 

Siden en venn av meg får seg ps3 idag så ville vi gjerne spille litt ilag online, vi har begge kjøpt skate allerede. Og ville gjerne ikke kjøpe et spill for å så sitte med skjegget i postkassa p.ga det blir kjedelig etter noen dager..

Jeg har hatt spillet i en god stund, og jeg spiller det ver dag enda! :) Jeg sitter minst 2 timer med det ver gang det er rett og slett så utrolig kjekt å spille! Fine brett, Kule våpen og kjøretøy! Warhawk er bedre en CoD 4 synes såfall jeg.. :)

Lenke til kommentar

Jeg synes warhawk er et kjempe spill, har mange timer med det. Har ikke spillt det så mye etter jeg fikk cod4, men alikevel et spill jeg vil anbefale!

Den 200 lappen det koster er det i allefall verd, du får mye kjekk gameplay for pengene der synes i alle fall jeg..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...