Gå til innhold

Lenovo 3000 N100


erasmussen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det vil være noen feil med alle typer bærbare, så selvom noen har dårlig erfaring med acer så betyr ikke det at ikke er gode maskiner. Se bare på alle fornøyde acer brukere her på forumet.

 

Det som trekker ned med den maskin du ser på er batteriet. Nå vet jeg ikke hva slags krav du har, men for meg er 1,5 time for lite. Bortsett fra det er det en helt grei pc, med tanke på prisen. Dog er jeg ukjent med Lenovo og hvordan byggekvaliteten er på de.

Lenke til kommentar
Forett litt om hva du skal bruke maskina til og hva du forventer av den, så er det lettere å komme med en konkret vurdering.

 

Bruken blir hovedsaklig:

 

- Internett

- Word/Excel

- Lite spill, det nærmeste blir vel litt football manager som ikke krever stort

- nedlasting av div film/musikk

 

Ganske generell bruk altså :thumbup:

 

Forventer en maskin som ikke er forferdelig treig, og kan ha noen programmer oppe samtidig.

 

 

Mvh

Erik

Endret av erasmussen
Lenke til kommentar
Det vil være noen feil med alle typer bærbare, så selvom noen har dårlig erfaring med acer så betyr ikke det at ikke er gode maskiner. Se bare på alle fornøyde acer brukere her på forumet.

 

Det som trekker ned med den maskin du ser på er batteriet. Nå vet jeg ikke hva slags krav du har, men for meg er 1,5 time for lite. Bortsett fra det er det en helt grei pc, med tanke på prisen. Dog er jeg ukjent med Lenovo og hvordan byggekvaliteten er på de.

 

Jeg kjenner flere som er fornøyd med acer, men min datakyndige fetter som til daglig jober med å lage dataprogram anbefalte de ikke. Samtlige kollegaer av han som hadde Acer hadde hatt problemer med sine maskiner av ulik art. Jeg har personlig liten peil på data så da stoler jeg på han.

 

Ang batteriet så var det det eneste negative jeg så, men er ikke avgjørende for mitt kjøp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...