Gå til innhold

Horde reroll på Nordrassil


Anbefalte innlegg

Hei

 

Lei din nåværende character? Kjenner ingen på serveren? Lyst til å prøve noe nytt? Jeg starter en Tauren Druid på Nordrassil nå. Har allerede blitt kjent med et par nordmenn der, så hvis det er flere som blir med så er det bare å henge på. Hadde vært gøy med en level-partner. :)

 

Heter Nemu og kommer til å spille litt i dag, og mye i morgen og enda mer i romjula. Er litt morsommere å levele nå i patch 2.3 hører jeg. Level 70 om en måned eller mindre er ihvertfall målet!

 

Kontakt meg (Nemu @ Nordrassil), så får vi det litt morsommere når vi skal levele!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

heisann=) bare ett lite spørsmål. en stund siden jeg har spilt, kanskje litt teit spørsmål da jeg kan finne ut av det selv.

 

Er det sant det med at de har senket antall med xp du trenger for vær lvl nå i den nyeste patchen? eller får du mer xp for hvert mob?

 

Ontopic: skulle gjerne vært med men har akkurat startet en liten alt på neptulon=) lykke til :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Level 42 nå. Ingen som ville spille med meg :p

 

42 på 15 dager? Spilt lite, eller?

 

Eller kanskje en mulighet at han gjør andre ting enn WoW også ... den tanken slo deg ikke?

 

Derfor jeg spør om han har spilt lite:P 42 var litt lavt om han hadde powerlevelet, imo.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...