subarujusty Skrevet 10. desember 2007 Skrevet 10. desember 2007 hei. jeg har nesten rundet gta san andreas på PS2 nå, men jeg har et par spørsmål: når jeg skal ha sex me en hore, hva skal jeg gjøre? jeg kjører bort til dem, er det noe jeg skal trykke på? Å hvordan går det ant å spille 2 player? Noen som har brae kode? mvh ole
eXtreme-501 Skrevet 10. desember 2007 Skrevet 10. desember 2007 Gå bort til dem , tute, også, hvis de spør: "You wanna have a good time, honey", Så trykker du enten opp, eller ned, husker ikke helt.
Ikke det? Skrevet 10. desember 2007 Skrevet 10. desember 2007 Du skal tute på horene. Usikker på hvilken knapp det er på PS2, men tror det er R3. Har bare spilt på pc, så vet ikke hvordan man får til 2player. Koder <-klikk
Jørgen Sørheim Skrevet 10. desember 2007 Skrevet 10. desember 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)
subarujusty Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Skrevet 10. desember 2007 men damene kommer ikke inni bilden når jeg tuter heller? :S hmm,rart noen som vet noe? mvh ole er det noen knapper jeg skal trykke på?
Ikke det? Skrevet 10. desember 2007 Skrevet 10. desember 2007 Gå bort til dem , tute, også, hvis de spør: "You wanna have a good time, honey", Så trykker du enten opp, eller ned, husker ikke helt.
subarujusty Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Skrevet 10. desember 2007 når de sier "You wanna have a good time, honey" hvilken knapp skal jeg trykke på da?
Sewero Skrevet 10. desember 2007 Skrevet 10. desember 2007 Stopp vedsiden av dem så skal de også spørre. Trykk opp.
subarujusty Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Skrevet 10. desember 2007 så jeg skal bare kjøre bort til ei hore, så skal jeg trykke på oppover pil? er det alt? å når jeg først er inne på dette temaet, skulle du ikke få se sex`en på dette spillet? 3d. men da må du spille me 2 player,hvordan gjøre det? mvh ole:) tusen takk for hjelpen så langt:)
Rikky Skrevet 10. desember 2007 Skrevet 10. desember 2007 Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden. Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Tråden har et dårlig emnefelt og er derfor blitt stengt. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette.
Anbefalte innlegg