Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Amilo 1718. knapp fungerer ikke


Anbefalte innlegg

Hei. jeg har en amilo li1718 som kommer orginalt med vista. har hatt denne på reprasjon pga får blåskjerm hele tiden i vista. selv om ikke driver med noe på maskinen. fikk den tilbake nå. alt di hadde gjort var og skrife harddisk :ermm: og gikk ikke mer en ca 30 min fikk jeg ny blåskjerm. dette med alle nyeste driverne instalert av fujistsu simens. er temmelig lei dette da di ikke vil gi meg ny pc eller noe. så delte hardisken i 2 og la in xp for og teste. dette ser ut til og fungere ganske bra. søkte rundt på google og fant masse tråder med hjelp og drivere. så nå er det ingen gule spørsmåls tegn i enhetsbehandling. og alt fungerer... NESTEN. jeg har det problemet at knappen for og slå på trådløs ikke reagerer i xp.. bare i vista.. og finner ingen drivere eller lignende som hjelper- drivet 5 timer på google og søkt og testet nå. men ingenting hjelper. dette er veldig irriterenes da bare er en liten fille knapp som ikke fungerer. er det noen som har noen råd ang dette ? takker for alle svar :)

 

ps: mange som sier de har fått den til og fungere. men den siden driver skal ligge på er nede og på polsk =/ noen som har denne driveren liggende ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...