Gå til innhold

Er druids gode mot Rogues i DUEL?

Anbefalte innlegg

Skrevet
En ability som ikke kan brukes etter hver global cooldown er ingen cooldown i sånn forstand. Nei, warrior er ingen cooldown-class.

Bloodrage, cooldown.

Berserker Rage, cooldown.

Recklessness, cooldown.

Deathwish (talent), cooldown.

Sweeping strikes (talent), cooldown.

Last stand (talent), cooldown.

Dette er det en warrior har, -to- av de er offensive, tre med Recklessness. Siden den er på en halvtime telles gjerne ikke den, da bruksområdet er lite. Tre er talents.

6 sekunder cooldown mortal strike, har warriors flere de er "avhengige" av? Mortal Strike koster -30- rage. Cooldownen til Mortal Strike er lik 4 global cooldowns, altså sin egen +3. Det er litt mer enn tiden du bruker på å generere rage til ny MS, men som du gjerne bruker på Hamstring ol.

Hvordan er Mortal Strike en cooldown på linje med Vanish? Isåfall telles gouge som rogue også.

Nei, rogue er en cooldownclass, warrior er ikke.

Takk :) Det jeg ville fram til :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi har nok forskjellige definisjoner på en cooldown ja. Jeg definerer alt som faktisk har en cooldown (som må telle ned før du kan bruke den igjen) som en cooldown. Men hvis vi bruker din definisjon er jeg enig i at rogue er en cooldownclass og ikke warrior.

Skrevet
Isåfall har alt cooldown (global). Nei, cooldowns er abilities det må gå tid (mer enn 10-15sekunder) før du kan bruke igjen, det er den generelle betegnelsen på en cooldown.

/enig. Du er 8 posts fra 4k, forresten!

Skrevet (endret)

Jeg spiller rogue, og jeg kan anse seg me gselv som en god spiller. gearet mitt er full tier5.

når det gjelder dueler mot warriors og druids har jeg dette å si:

skal du ta en MS warrior i duel; specc Riposte! jeg har ca 35% dodge og 10% parry, og selv om warriors har overpower, så er det faktisk cooldown på den og, så de kan ikke bruke den HVER gang jeg dodger, popper jeg i tillegg evasion, så har ikke warrioren mye sjangs.

Mot druids har jeg varierte erfaringer. Som regel får jeg første shot, det de gjør da, er bearform med en gang. Når de er på 30% stunner de meg, hopper i travel form, cycloner, og healer. Det jeg gjør da, er at jeg bruker trinket mot stun, og blinder dem når de er i caster form. Deretter Clos, vanish og nuke druiden ned.

Hvis druiden får første shot er det noe helt annet.

Endret av Troenderfury
Skrevet
Druids leker med Rogues :) simple as that.

Jaha? På min Combat mace rogue tok jeg en druid som _VAR_ regnet som en av serverns beste druid. Samt Warriors også. Så vil ikke si druids leker med Rogues ;-)

Skrevet

Jaha? På min Combat mace rogue tok jeg en druid som _VAR_ regnet som en av serverns beste druid. Samt Warriors også. Så vil ikke si druids leker med Rogues ;-)

Uhm, så slo du han og plutselig ble han sett ned på? o,O Skjønner ikke helt hvorfor du understreker at han VAR regnet som en god druid?

Skrevet

Uhm, så slo du han og plutselig ble han sett ned på? o,O Skjønner ikke helt hvorfor du understreker at han VAR regnet som en god druid?

hehe siden han respecet Retro etter S3 kom;)

Skrevet

hehe siden han respecet Retro etter S3 kom;)

Ja, han speccet det som faktisk funker sykt bra for druids i PvP (bortsett fra Moonkin som funker veldig bra med noen setups), derfor bør alle /spit på han.

Skrevet

Tar ned nærmest alle roguene jeg møter når jeg spiller druid, tar ned nærmest alle druidene jeg møter som rogue.

Konklusjon, druid eier rogue... Hvis druiden kan spille, og ikke er helt wannabe catform...

Skrevet

Nei, men vil si at en god druid har stor sjanse på å vinne mot en god rogue. Iværtfall hvis du er tauren. Du kan bruke bash-cyclone, charge-cyclone, warstomp-cyclone, charge-travelform... Mulighetene er jo mange.

• 3 uker senere...
Skrevet
Nei, men vil si at en god druid har stor sjanse på å vinne mot en god rogue. Iværtfall hvis du er tauren. Du kan bruke bash-cyclone, charge-cyclone, warstomp-cyclone, charge-travelform... Mulighetene er jo mange.

en rogue har også mange muligheter, ikke glem det.

Hvis en er mace combat specced ivertfall, da har man jo target stunnet gjennom hele kampen omtrent,

men ja, jeg vil også si at en druid vinner 80% av kampene mot roguer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...