Skumtroll Skrevet 13. desember 2007 Skrevet 13. desember 2007 Er jeg den eneste druiden som synes locks (spesielt de med afflication-specc) kan bli vanskelig? Spesielt om jeg ikke starter fra stealth
Poseboen Skrevet 13. desember 2007 Skrevet 13. desember 2007 4) 0/31/30. Da har du to evasions, to Adrenaline Rush, To Blade Flurry, to alt. Om du DA ikke klarer å denge ned en druid, så er det ikke classproblemer, må jeg si.. Rogue er en cooldown class, er bare å leve med det. Prep resetter ikke blade flurry cooldown;) Ah, my bad Spiller ikke rogue selv, så Så bør egentlig ikke uttale seg. Men poenget mitt var ikke at warr skal bruke reck i arena. Jeg sier bare det at hvis warrioren også bruker cooldowns tar han deg. Lett. Og nei, man kan ikke alltid drepe en druid med alle de cooldownene. Så lenge han han mana til å heale seg er cooldownene waste, og du vil dø etterhver. Selv om kanskje ikke druiden har best DPS. BTW. Du skulle vel ikke spille en pom pyro mage som alltid blir eid av rogues, og derfor framstiller det som overpowered her? Hele poenget er vel at en warrior ikke bruker cooldowns rett og slett fordi han ikke kan i arena. Dessuten er det vel en stor forskjell på 10 og 5 min CDs etc og 30min CDs.
Ajaco Skrevet 13. desember 2007 Skrevet 13. desember 2007 4) 0/31/30. Da har du to evasions, to Adrenaline Rush, To Blade Flurry, to alt. Om du DA ikke klarer å denge ned en druid, så er det ikke classproblemer, må jeg si.. Rogue er en cooldown class, er bare å leve med det. Prep resetter ikke blade flurry cooldown;) Ah, my bad Spiller ikke rogue selv, så Så bør egentlig ikke uttale seg. Men poenget mitt var ikke at warr skal bruke reck i arena. Jeg sier bare det at hvis warrioren også bruker cooldowns tar han deg. Lett. Og nei, man kan ikke alltid drepe en druid med alle de cooldownene. Så lenge han han mana til å heale seg er cooldownene waste, og du vil dø etterhver. Selv om kanskje ikke druiden har best DPS. BTW. Du skulle vel ikke spille en pom pyro mage som alltid blir eid av rogues, og derfor framstiller det som overpowered her? Hele poenget er vel at en warrior ikke bruker cooldowns rett og slett fordi han ikke kan i arena. Dessuten er det vel en stor forskjell på 10 og 5 min CDs etc og 30min CDs. Så.. en warrior kan ikke bruke fear, bloodrage eller disarm i arena?
Skumtroll Skrevet 13. desember 2007 Skrevet 13. desember 2007 (endret) Overse denne posten. Endret 13. desember 2007 av Gautegutten
Poseboen Skrevet 13. desember 2007 Skrevet 13. desember 2007 4) 0/31/30. Da har du to evasions, to Adrenaline Rush, To Blade Flurry, to alt. Om du DA ikke klarer å denge ned en druid, så er det ikke classproblemer, må jeg si.. Rogue er en cooldown class, er bare å leve med det. Prep resetter ikke blade flurry cooldown;) Ah, my bad Spiller ikke rogue selv, så Så bør egentlig ikke uttale seg. Men poenget mitt var ikke at warr skal bruke reck i arena. Jeg sier bare det at hvis warrioren også bruker cooldowns tar han deg. Lett. Og nei, man kan ikke alltid drepe en druid med alle de cooldownene. Så lenge han han mana til å heale seg er cooldownene waste, og du vil dø etterhver. Selv om kanskje ikke druiden har best DPS. BTW. Du skulle vel ikke spille en pom pyro mage som alltid blir eid av rogues, og derfor framstiller det som overpowered her? Hele poenget er vel at en warrior ikke bruker cooldowns rett og slett fordi han ikke kan i arena. Dessuten er det vel en stor forskjell på 10 og 5 min CDs etc og 30min CDs. Så.. en warrior kan ikke bruke fear, bloodrage eller disarm i arena? Jo, men en warrior vil ikke nødvendigvis eie en rogue ved bruk av dette og det du sa var at du ville eid han med recklesness.
Xint Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 4) 0/31/30. Da har du to evasions, to Adrenaline Rush, To Blade Flurry, to alt. Om du DA ikke klarer å denge ned en druid, så er det ikke classproblemer, må jeg si.. Rogue er en cooldown class, er bare å leve med det. Prep resetter ikke blade flurry cooldown;) Ah, my bad Spiller ikke rogue selv, så Så bør egentlig ikke uttale seg. Men poenget mitt var ikke at warr skal bruke reck i arena. Jeg sier bare det at hvis warrioren også bruker cooldowns tar han deg. Lett. Og nei, man kan ikke alltid drepe en druid med alle de cooldownene. Så lenge han han mana til å heale seg er cooldownene waste, og du vil dø etterhver. Selv om kanskje ikke druiden har best DPS. BTW. Du skulle vel ikke spille en pom pyro mage som alltid blir eid av rogues, og derfor framstiller det som overpowered her? Nei, jeg spiller ikke PoM-pyro mage. Jeg raider som fire og PvP'er som frost. Mot rogues vil jeg si at det er en skill-fight når jeg spiller mot dem. Selv om jeg ikke spiller rogue betyr ikke det at jeg ikke har peiling på rogue.
Ajaco Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Du beviste jo nettop at du har peiling på rogue ved og påstå at bladeflury resetes av prep. Uansett, det med recklessness. Det jeg mener er at hvis en warrior bruker cooldowns, akuratt som en rogue så vil han ta roguen. Hvis warrioren fearer + bandage i en kamp på lav HP, vil roguen tape, med mindre warrioren suger elle roguen outgearer og spiller warrioren totalt ut..
Ajaco Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Ja faktisk. Har en 70 rogue og en 55 warrior alt.
Skumtroll Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Greit. Bruker du recklesness ofte i dueler? Saa ofte du kan
Ajaco Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 (endret) Greit. Bruker du recklesness ofte i dueler? Saa ofte du kan Nei, skulle jeg det? Jeg bruker fear og bloodrage. Disarm mot melee's Endret 14. desember 2007 av Ajac0
Skumtroll Skrevet 15. desember 2007 Skrevet 15. desember 2007 Er du dum? Vi snakker om warrioren din.
Xint Skrevet 16. desember 2007 Skrevet 16. desember 2007 Du beviste jo nettop at du har peiling på rogue ved og påstå at bladeflury resetes av prep.Uansett, det med recklessness. Det jeg mener er at hvis en warrior bruker cooldowns, akuratt som en rogue så vil han ta roguen. Hvis warrioren fearer + bandage i en kamp på lav HP, vil roguen tape, med mindre warrioren suger elle roguen outgearer og spiller warrioren totalt ut.. Vis hvor jeg påsto det og/eller sa at jeg hadde peiling på rogue? Jeg antok at Blade Flurry (wow, jeg kan faktisk stave det) blir resetta av Prep, siden jeg mente at jeg hadde sett det en plass. Men uansett.. Er Warrior en cooldown class? Baseres veldig mye av warriorclassen på cooldowns? (se bort i fra MS, WW, Intercept, Fear, Bloodrage og de som brukes hele tiden uansett) Nei, trodde ikke det, gitt. Selv om jeg ikke har en 70 rogue betyr ikke det at jeg ikke har noe peiling på det jeg snakker om. Og du sier at warrior eier rogue om de er på samme gearlevel? Ikke gå ut ifra din egen erfaring.. Tipper det er det du gjør. Jeg har sett veldig bra rogues ta veldig bra warriors, og omvendt. Men etter hva du sier så bør rogues tape mot likt gearet / skillede warriors hver eneste gang? Så, rogues som Runeh ( http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...ash&n=Runeh ) bør tape mot warriors som Mystical ( http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...&n=Mystical ) hver gang? Merkelig.. For jeg har sett de to duelle sikkert 100 ganger, og de vinner circa halvparten hver. Begge er forresten legender i Misery battlegroup, og blant de beste av sin class i Misery, om ikke Europa. Og tilbake til cooldowns.. Hvilken av de er så sabla viktige for en warrior? En god rogue får lett brukt bandage i en duel mot hvilken som helst class, og det samme for en warrior. Det jevner seg ut, nei? Og Recklessness kan ikke brukes som ett argument i PvP i det hele tatt, siden i TBC er Arena PvP. Enkelt og greit. Og gjett hva? 30min cooldowns kan ikke brukes da. Uansett.. Jeg har ikke sovet i natt, så beklager om noe virker uklart / rotete^^, spør / kommenter om noe virker rart / ikke gir mening.
Orcuz Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 (endret) Noe jeg ikke skjønte helt. Du forklarer at warrior ikke er en cooldown klasse fordi du bruker cooldowns hele tiden... Er ikke det et bevis på at de ER en cooldownclass??? Rogue er jo heller ikke noe cooldown class hvis du ser bort i fra BF, AR og evt shadowstep... Endret 17. desember 2007 av Orcuz
Lycantrophe Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 (endret) Ehm, 6 sekunder er ikke cooldown i sånn forstand. Adrenaline Rush (talent), Cold blood (talent), blade flurry (talent) Preparation (talent), premedation (talent), shadowstep (talent), sprint, evasion, vanish, blind, cloak of shadows. Alt dette er cooldowns over 30sekunder som er viktige deler av rogueklassen. Ikke cooldownclass? Endret 17. desember 2007 av Lycantrophe
Orcuz Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Joda rogue er absolutt cooldownclass, men syns bare det blir litt feil å kalle warrior for en "ikke cooldownclass" selv om cooldownene er korte er jo en warrior 100% avhengig av dem... Er min mening hvertfall
Lycantrophe Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 (endret) En ability som ikke kan brukes etter hver global cooldown er ingen cooldown i sånn forstand. Nei, warrior er ingen cooldown-class. Bloodrage, cooldown. Berserker Rage, cooldown. Recklessness, cooldown. Deathwish (talent), cooldown. Sweeping strikes (talent), cooldown. Last stand (talent), cooldown. Dette er det en warrior har, -to- av de er offensive, tre med Recklessness. Siden den er på en halvtime telles gjerne ikke den, da bruksområdet er lite. Tre er talents. 6 sekunder cooldown mortal strike, har warriors flere de er "avhengige" av? Mortal Strike koster -30- rage. Cooldownen til Mortal Strike er lik 4 global cooldowns, altså sin egen +3. Det er litt mer enn tiden du bruker på å generere rage til ny MS, men som du gjerne bruker på Hamstring ol. Hvordan er Mortal Strike en cooldown på linje med Vanish? Isåfall telles gouge som rogue også. Nei, rogue er en cooldownclass, warrior er ikke. Endret 17. desember 2007 av Lycantrophe
M@R7!N Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 (endret) Om du spiller rogue innser du med en gang at det er cooldownclass ettersom du trenger sprint for å drepe veldig mange klasser. Ingen sprint og du er ofte freekill. Sad, but true. Warrior en semilang cd(int shout, 3min) samt tre linked 30min cds. Ingen trengs hele veien, selv om int shout hjelper avogtil mot enkelte klasser. Du er ikke like svekket uten en av de som en rogue uten vanish eller sprint er. Endret 17. desember 2007 av M@R7!N
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå