Gå til innhold

Er druids gode mot Rogues i DUEL?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Er druids gode mot rogues i duel?

Jeg er i Lvl 19 og speccer med feral, og så vil jeg ta en rogue i lvl 21, hvilke angrep brude jeg ta??

Hvis noen hadde laga en liten guide hadde det vært supert(Hvilke attacks jeg burde begynne med OSV)

På forhånd takk;D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rogues har ikke særlige problemer mot feral druids, ihvertfall ikke på lvl 70. Pop clos og ha setup i builden din så har du temmelig mange combopoints. Resto druids er noe annet da, de tåler noe helt enormt og travelform +roots\cyclone

Skrevet (endret)
Rogues har ikke særlige problemer mot feral druids, ihvertfall ikke på lvl 70. Pop clos og ha setup i builden din så har du temmelig mange combopoints. Resto druids er noe annet da, de tåler noe helt enormt og travelform +roots\cyclone

Ehm, så en druide i bearform med 20k armor er lett for en rogue?

Endret av Bleach
Skrevet (endret)

Kommer selvsagt ann på specc hos druiden, men feral og boomkins går glatt ned, bruker selvsagt noen cds men de er der for og brukes de og ;)

Sliter mere mot resto druids faktisk

Endret av Rostad
Skrevet

Ganske morsomt når rogues critter meg for 150 i bear... om jeg til nød skulle ta en del skade kan jeg bare stune roguen og heale\cyclone\heale ++ .

Skrevet
Ganske morsomt når rogues critter meg for 150 i bear... om jeg til nød skulle ta en del skade kan jeg bare stune roguen og heale\cyclone\heale ++ .

Nå snakker vi ikke green gear her heller da.. Er snakk om merciless+

Skrevet

Feral-druiden jeg teamet med forrige sesong slaktet rogues med jevngodt gear, i hvert fall. Usikker på hvordan ståa er nå i S3, mest fordi han er resto igjen.

4 piece glad-bonusen kjør kiting altfor enkelt 1on1, dog.

Skrevet

Min erfaring er at klassen er noe av det som teller minst.

Jeg mener at alle kan ta alle, bare man kjenner sin egen klasse og også motstanderens,

så du vet hva du bør vente deg av motangrep.

1. dine skills vs motstanderens

2. ditt gear vs motstanderens

Dette er de faktorene som bør bety noe.

Man skulle tro blizz har jevnet ut klassene etter såpass lang tid at ingen av de er spessielt overpowered.

Skrevet

Det er nå dessverre slik at klassene er bygget opp slik at noen har massive fordeler mot visse andre klasser, men er desto svakere når en tredje klasse kommer inn.

Eksempel: Warlock vs. hunter. En dot og en helth stone er mest imba.

:!:

Skrevet

Spiller man WoW mer enn et par ganger i måneden bør man ha null problemer med å se at noen klasser rett og slett er for gode mot altfor mange klasser.

Skrevet

I en rogue vs. druid duell er det 50/50 hvem som får jump om begge har stealthincreasing talents. Om druid får jump skal det MYE til å tape. Kan fint få roguen ned til 70% før ticks starter å ticke.

Samme går andre veien om en rogue får jump på en druid i caster eller catform.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...