Gå til innhold

[GTA]Trenger Hjelp Med SA-MP

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok jeg ville satt stor pris på om noen kunne hjelpe til med å få meg med på SAMP. Jeg har patchet spillet fordi jeg hadde version 2.00 men Når jeg connecter til en server så stor jeg ved Vinewood skiltet og spillet har crasha. Kan noen gi meg en forklarig om hvordan jeg fikser dette med detaljer,

Takk

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ta en titt her:

Feilsøking

Har sett der før på common problems. Serveren bare starter så står de SA MP server initaliazed eller no så klikker det :`( jeg vil så gjerne spille SA MP KAN NOEN VÆRE SÅ SNILLE OG HJELPE

PS: Jeg har hørt no med at man må bruke daemon tools som jeg har men jeg har også kjøpt spillet )=

HELP ME

Skrevet
Ta en titt her:

Feilsøking

Har sett der før på common problems. Serveren bare starter så står de SA MP server initaliazed eller no så klikker det :`( jeg vil så gjerne spille SA MP KAN NOEN VÆRE SÅ SNILLE OG HJELPE

PS: Jeg har hørt no med at man må bruke daemon tools som jeg har men jeg har også kjøpt spillet )=

HELP ME

Hvis du kan si litt mer spesifikt hva det står når du starter`? Eventuelt ta et prits screen?

Skrevet

Klarer pcen din og kjøre spillet da :p ? Men det problemet hadde jeg og, jeg reinstalerte alt av SAMP og GTA SA :p Det hjalp! Men pass på at du har åpnet porter/tatt av brannmur da ;)

Skrevet

enkelt, bare google etter "Gta sa no-cd crack. Har hørt om flere folk som har hatt samme problem, og som har løst detv ed no-cd crack. Da er antagelig .exe-filen ødelagt på et vis....kanskje

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...