SpillFyr123 Skrevet 9. desember 2007 Skrevet 9. desember 2007 Ok jeg ville satt stor pris på om noen kunne hjelpe til med å få meg med på SAMP. Jeg har patchet spillet fordi jeg hadde version 2.00 men Når jeg connecter til en server så stor jeg ved Vinewood skiltet og spillet har crasha. Kan noen gi meg en forklarig om hvordan jeg fikser dette med detaljer, Takk
SpillFyr123 Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Skrevet 10. desember 2007 Ta en titt her: Feilsøking Har sett der før på common problems. Serveren bare starter så står de SA MP server initaliazed eller no så klikker det :`( jeg vil så gjerne spille SA MP KAN NOEN VÆRE SÅ SNILLE OG HJELPE PS: Jeg har hørt no med at man må bruke daemon tools som jeg har men jeg har også kjøpt spillet )= HELP ME
Joney Skrevet 10. desember 2007 Skrevet 10. desember 2007 Ta en titt her: Feilsøking Har sett der før på common problems. Serveren bare starter så står de SA MP server initaliazed eller no så klikker det :`( jeg vil så gjerne spille SA MP KAN NOEN VÆRE SÅ SNILLE OG HJELPE PS: Jeg har hørt no med at man må bruke daemon tools som jeg har men jeg har også kjøpt spillet )= HELP ME Hvis du kan si litt mer spesifikt hva det står når du starter`? Eventuelt ta et prits screen?
SpillFyr123 Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Skrevet 11. desember 2007 Ok jeg har lest README filen som jeg har og der sto det v 1.00. Jeg åpner SA MP finner en server, så connecter jeg til den og alt går fint til loadingen er ferdig så er skjermen min klistra til vinewood skiltet. Her er en video på YouTube som jeg lagde så du kan se. http://www.youtube.com/watch?v=LJrumr8XyKw
Kimelimm Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 Klarer pcen din og kjøre spillet da ? Men det problemet hadde jeg og, jeg reinstalerte alt av SAMP og GTA SA Det hjalp! Men pass på at du har åpnet porter/tatt av brannmur da
SpillFyr123 Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Skrevet 12. desember 2007 Alt virker nå. JIPPIII . Jeg installerte bare en NO CD crack og alt virket fint. Takk for tilbakemeldingene.
Kimelimm Skrevet 13. desember 2007 Skrevet 13. desember 2007 WTF? Du instalerte en NOCD crack?! Hvordan kan det fikse problemet?! xD Ah kanskje du måtte ha CD i
Grindal Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 enkelt, bare google etter "Gta sa no-cd crack. Har hørt om flere folk som har hatt samme problem, og som har løst detv ed no-cd crack. Da er antagelig .exe-filen ødelagt på et vis....kanskje
SpillFyr123 Skrevet 16. desember 2007 Forfatter Skrevet 16. desember 2007 Uansett jeg er glad pga at det virker for meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå