aref Skrevet 9. desember 2007 Skrevet 9. desember 2007 Lurer på om det er slik at AOC er kommet ut til PS3, får inntrykk av at pc versjonen ikke kommer før om noen måneder så da ble jeg litt usikker. Og hva er forskjellen på AOC til hhv. PS3, Xbox 360 og PC. Vurderer sterkt å skaffe meg spillet dersom det er kommet ut til PS3, men blir det slik at PC versjonen dominerer venter jeg heller på denne. Mulig det er laget en tråd om dette, men orket ikke lese mer en de to første sidene med forumtråder så da får dere ham meg unnskyldt dobbelt posten.
Spillorakelet Skrevet 9. desember 2007 Skrevet 9. desember 2007 Det er planlagt en utgave til 360 men det virker ikke som dette er sikkert. Tror det er endel ting som gjør det problematisk på konsoll..
aref Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Skrevet 9. desember 2007 kommer ikke til Ps3 Det kan vel ikke stemme, jeg sitter jo å spiller demoen på PS3 lastet ned fra ps store nå. Samt at jeg har sett spillet ligge for salg på flere nettforetninger, var bare usikker på om dette var pre bestillinger eller the real deal.
Christeven Skrevet 9. desember 2007 Skrevet 9. desember 2007 kommer ikke til Ps3 Det kan vel ikke stemme, jeg sitter jo å spiller demoen på PS3 lastet ned fra ps store nå. Samt at jeg har sett spillet ligge for salg på flere nettforetninger, var bare usikker på om dette var pre bestillinger eller the real deal. dette er Age Of Conan det kommer i Mars, et online spill ...
aref Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Skrevet 9. desember 2007 kommer ikke til Ps3 Det kan vel ikke stemme, jeg sitter jo å spiller demoen på PS3 lastet ned fra ps store nå. Samt at jeg har sett spillet ligge for salg på flere nettforetninger, var bare usikker på om dette var pre bestillinger eller the real deal. dette er Age Of Conan det kommer i Mars, et online spill ... Takk for svar... Fanken spillet jeg har prøvd heter bare Conan (virket ok, men er online funksjonene i AoC jeg er ute etter og det er neppe noe å snakke om til dette spillet)... fillern, da må jeg nesten vente til pc versjonen kommer...
oophus_3do Skrevet 9. desember 2007 Skrevet 9. desember 2007 Det er planlagt en utgave til 360 men det virker ikke som dette er sikkert.Tror det er endel ting som gjør det problematisk på konsoll.. Det er sikkert at spillet kommer til x360. Det som dog ikke er sikkert, er om spillere fra x360 vil få spille med PC brukere på samme servere og omvendt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå