Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg med "Russia With love oppdraget"?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei!

Jeg lurte på om noen kunne hjelpe meg på Nordic Mafia?

Jeg vet at dette ikke er stedet jeg skal spørre om dette, men kan noen hjelpe meg?

Endret av cesar
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg er på oppdraget "From Russia With Love" og jeg greier aldri og få stjelt en Mercedes Sl 500 (som jeg skal stjele)

Så jeg lurer på om det finnes en raskere måte å gjøre det på og hvordan man gjør det :hmm:

Eller noen hints til andre ting jeg kan gjøre på spillet ;)

Vær så snill og hjelp meg! :(

**tre innlegg er slått sammen til et. Det er unødvendig å poste flere innlegg etterhverandre**

Endret av macfjott
Skrevet

Det tar tid. Kor mange gongar har du prøvd å stjele? Viss du er utolmodig sliter du kanskje med neste oppdrag (?); NOKAS, der skal du bryte ut Toska. Dei fleste bruker rundt 30-40 forsøk på å bryte han ut, sjølv kor god du er eller mange du har brutt ut før.

Skrevet
Er bare og gjøre det om og om igjen. Hvis du har mye penger kan du kjøpe dem istede.

Så det går an å kjøpe bilene? :hmm:

Fordi jeg tenkte at faren til kjæresten på spillet liker jo ikke Helsinki, så jeg trodde at han ville at vi skulle få Helsinki til og miste "æren" sin av å stjele bilene og deretter frakte dem til Moskva. :yes:

Skrevet

Nei, bare pass på at bilene du kjøper er fra det landet du skulle stjele fra. Nokas oppdraget er veldig lett, kjøp masse poeng så kjøper du deg ut av fengsel.

Money Talks.

Skrevet (endret)
Nei, bare pass på at bilene du kjøper er fra det landet du skulle stjele fra. Nokas oppdraget er veldig lett, kjøp masse poeng så kjøper du deg ut av fengsel.

Money Talks.

Takk!

Men det koster fire og en halv million kroner! Og jeg har bare fem hundre tusen kr :cry:

Hvis noen spiller Nordic Mafia kan noen selge en Mercedes for litt billig :yes:

Eller kan noen sende penger til Mr Mc Mafia! Eller overføre poeng til Mr Mc Mafia... :innocent:

Endret av cesar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...