Gå til innhold

Software for temaside med forum (.net sql visual studio)


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg er helt grønn.., men har en plan om å opprette en nettside som i utgangspunktet skal inneholde nyheter/ redaksjonelt innhold innenfor et gitt tema, samt mulighet for leserne å kommentere og diskutere sakene i forumet.

Jeg vet ingenting om det tekniske i denne forbindelse, men kommer til å få hjelp til å sette opp og hoste siden av noen som driver en nettportal fra før. Jeg har fått beskjed om at tjenesten/ softwaren jeg benytter må tilfredstille følgende kriterier: (i stikkordsform da jeg egentlig ikke vet hva de forskjellige tingene innebærer.. :blush: ): .net, Microsoft SQL server og Visual Studio.

 

Noen som skjønner hvor jeg vil?.. Noen som har tips om software som er egnet?

 

Siden skal altså bestå av en forside med nyheter og artikler, mulighet for kjøpt reklameplass, tab'er med linker til forskjellige kategorier, samt link til diskusjonsforum.

 

Alle sakene på forsiden ser jeg i tillegg for meg at skal være første post i en tråd i forumet slik at det legges opp til kommentarer og diskusjon rundt emnet.

 

Noen av brukernes tråder bør også enkelt kunne publiseres på forsiden.

 

Siden skal være kommersiell, men i utgangspunktet uten webshop. Driften skal være finansiert av salg av tema-relatert reklame på siden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...