Gå til innhold

Diskuter Mount & Blade

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Her kan man diskutere Mount & Blade, vise sin profil osv...

Men en ting, jeg føler ikke jeg gjør no annt enn å slakte karavaner, drepe patruljeg å eurobre slott å festninger. det må jo være no annt jeg kan gjøre.

Endret av Pibeba
Videoannonse
Annonse
Skrevet

nye patchen adda en god del ting til spillet, men gleder meg til fremtidlige patcher som inneholder flere quester og kanskje tilogmed en mainquest med historie.

blir litt for lett etterhvert når jeg får så mange folk på laget (med så og si bare hired blades ;D), så jeg bruker å sette dem alle av på ett av mine slott mens jeg og mine 4-5 partymembers drar ut og slakter kongehærer xD

imo er vel starten av spillet artigst, da det blir lite å gjøre når man har blitt imba nok

Skrevet

Får ikke til å angripe byer. Festninger går fint, men ikke byer. Er det noe jeg gjør feil?

Og jeg har lagt merke til at av og til når jeg erobrer ei festning så følger det med en landsby og. Visst jeg får den festninga av kongen, eller khanen i mitt tilfelle, vil jeg da kunne samle skatt fra den landsbyen? eller er det noe som blir lagt med senere?

Og jeg finner ingen quester, bare en i den første byen, den grå. Er den noe spesielt jeg må gjøre for å få quester?

Og går det ann å angripe festninger til land din fraksjon ikke er i krig med? Har -50 rep med vaegirs(tror det var vaegirs) nå og kan ikke angripe festninger, men visst fraksjonen min er i krig med noen kunne jeg lett angripe festningene deres.

Skrevet
Får ikke til å angripe byer. Festninger går fint, men ikke byer. Er det noe jeg gjør feil?

Og jeg har lagt merke til at av og til når jeg erobrer ei festning så følger det med en landsby og. Visst jeg får den festninga av kongen, eller khanen i mitt tilfelle, vil jeg da kunne samle skatt fra den landsbyen? eller er det noe som blir lagt med senere?

Og jeg finner ingen quester, bare en i den første byen, den grå. Er den noe spesielt jeg må gjøre for å få quester?

Og går det ann å angripe festninger til land din fraksjon ikke er i krig med? Har -50 rep med vaegirs(tror det var vaegirs) nå og kan ikke angripe festninger, men visst fraksjonen min er i krig med noen kunne jeg lett angripe festningene deres.

Byer får heller ikke jeg til å siege, blir nok implementert senere regner jeg med.

Quester er det veldig lite av ja, de har faktisk fjernet alle questene fra patchene før, merkelig nok...

Jeg får til å angripe hvilke slott jeg vil bortsett fra Vaegirs (som jeg sloss for). Jeg kan også - som jeg husker - angripe de lagene som Vaegirs er på lag til også, men da mister jeg rep med dem selvfølgelig

Skrevet

I den nyeste versjonen (0.901) kan du angripe byer. Dette er utrolig vanskelig, og du vil trenge en veldig stor hær.

Det er også kommet en del quests, men spillet har enda ikke fått en ordentlig historie. Dette kommer senere.

NothgaliC:

Du får ikke den lille byen som følger med slottet. Du kan velge å spørre om å få slottet, men jeg er veldig sikker på at du ikke får byen.

Her er den nyeste versjonen.

Skrevet

Hvis man ønsker si noe, eller spørre om noe spesifikt relatert til et bestemt spill, så er man velkommen til å starte en tråd om det man har på hjertet. Vi ønsker ikke en haug med store samletråder for ulike produkter på forumet, fordi det er uoversiktelig og lite brukervennlig. Håper på forståelse for dette. Tråden stenges.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...