Gå til innhold

Anti aliasing i Tabula Rasa - jeg trenger hjelp :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 8800 gtx kort.

Det ser ut som AA ikke funker i TR , samma hva jeg prøver på , application controlled i Nvidia panelet av eller på , force 8xQ , eller AA option i selve spillet - kantene er meget kantete og ser uendret ut. Noen som har harr samma problemet ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Saken er at jeg får ikke AA overhodet i spillet , jeg gir ikke opp så lett derfor spør jeg her. Jeg er litt grafikkhore , ellers hadde jeg aldri hatt et gtx kort ?

Hadde det vært et FPS så hadde ikke AA hatt så mye å si , men siden det er et mmorpg så gjelper jo grafikken på stemningen .

Skrevet (endret)

På NVidia-kontrollpanelet går det an å legge inn egne grafikkinstillinger for hvert enkelt spill. Jeg har gjort det med flere spill og fått bra resultat, selv om spillet egentlig ikke har støttet AA.

Nå ser jeg jo at du har prøvd det, så jeg forstår ikke hvorfor det ikke virker.... Hmmm.....

Edit: Skriveleif

Endret av Diffidentia
Skrevet
På NVidia-kontrollpanelet går det an å legge inn egne grafikkinstillinger for hvert enkelt spill. Jeg har gjort det med flere spill og fått bra resultat, selv om spillet egentlig ikke har støttet AA.

Nå ser jeg jo at du har prøvd det, så jeg forstår ikke hvorfor det ikke virker.... Hmmm.....

Edit: Skriveleif

Jeg er ikke den skarpeste kniven i skuffen nei , er et eller annet jeg har kåla med.

Skrevet

Jeg er ikke helt sikker på dette men jeg mener og ha hørt at AA ikke er fullt implementert i Taula Rasa enda og jeg har at det er noe tull med Taburla Rasa 8800 kort, har hørt dette fra General Chat på Tabula Rasa hvis noen lurer på hvor

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...