Gromtallegs Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 Jeg har en dvd brenner som har stått i en Acer bærbar som jeg gjerne skulle brukt i mitt casemod koffert prosjekt. etter som det er begrenset med plass i kofferten hadde det vært perfekt med en dvd brenner som ikke tar så mye plass. Problemet er hvordan jeg skal gjøre med tilkobling? Finnes det en overgang fra denne kontakten bak på dvd brenneren, til IDE eller noe. Eller finnes det er USB kabinett jeg kunne lagt den inni, i såfall har jeg prøvd å finne på nettet uten resultat, hadde satt pris på om noen kunne gitt meg en link elns.. Takk på forhånd!
avo Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Jeg har en dvd brenner som har stått i en Acer bærbar som jeg gjerne skulle brukt i mitt casemod koffert prosjekt. etter som det er begrenset med plass i kofferten hadde det vært perfekt med en dvd brenner som ikke tar så mye plass. Problemet er hvordan jeg skal gjøre med tilkobling? Finnes det en overgang fra denne kontakten bak på dvd brenneren, til IDE eller noe. Eller finnes det er USB kabinett jeg kunne lagt den inni, i såfall har jeg prøvd å finne på nettet uten resultat, hadde satt pris på om noen kunne gitt meg en link elns.. Takk på forhånd! Prøv Danbit.no http://www.danbit.dk/produkter/1004.phtml Det er utrolig hvor mye morro de har /Avo
magnulf Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 Hvordan får man bestilt den da? så vidt jeg har sett så sender de bare til firmaer
avo Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 Hvordan får man bestilt den da? så vidt jeg har sett så sender de bare til firmaer Prøv å ringe dem. Må innrømme at jeg alltid bare har bestilt til firma, men mener en kompis kjøpe noe der direkte som privatperson en gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå