Arche Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 Hei Jeg har vært på butikken å kjøpt spillet Beowulf. Jeg har problemer å kjøre det, har prøvd på 3 forskjellige computere. To av pc'ene svarer ikke programmet på, dette skjer i starten av filmene som kommer når jeg starter spillet. Dvs. noen ganger kommer den litt lenger, og har faktisk greid å komt meg til hovedmenyen (og startet spillet, og fått spillet det litt) 2 av 100 ganger. Den andre PC-en, spiller du spillet i 4x speed... Jeg kjøpte dette på Spaceworld, hva er galt?! Er annig etter å prøve spillet
RRhoads Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 hva slags specs har PC-en din, og har du lagt inn nyeste drivere?
akarno Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 Om du har prøvd tre forskjellige pcer, og det er tull med alle kan det være noe feil i installen kanskje. Pass på at du ikke stresser pcen veldig mye under install (drive med masse annet samtidig) - det kan ha noe å si i noen tilfeller tror jeg. Ellers kan du jo sjekke CD-en for riper, kan jo være at den var ripet opp allerede fra du fikk den - det har skjedd med meg en gang og fikk "corrupt install" når jeg prøvde å spille etter install. Å patche spillet kan også hjelpe: http://www.gameborder.com/game/Beowulf%20Patch/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå