Gå til innhold

Asus Vs. Acer 12"


Errae

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Skal kjøpe meg en 12" laptop, og har søkt overalt på nettet, og har kommet til følgende kandidater:

 

Asus F9S og Acer TM6292

 

Laptopen skal brukes til surfing, skriving, bilder(photoshop), film, kontor og litt spilling.

 

Er litt usikker på hva jeg skal velge, og takker for alt av svar.

 

Dere kan gjerne foreslå andre laptopper også, i samme prissjiktet.

 

Tusen takk!

 

 

Js

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Siden disse to maskinene veier 1,9 kg og 2 kg kan det være like greit å se etter en maskin med en 13,3" skjerm. F.eks. Dell XPS M1330 veier under to kg og er utstyrt ganske så likt. Asus U3S kan også være et alternativ.

Påstår du X3000 er bedre enn Go8400?

Endret av -Codeman
Lenke til kommentar
Acer laptopen har ett bedre skjermkort enn den fra Asus. Hvor mye har du tenkt å bruke?

 

Ut i fra denne linken, vil jeg si at du tar feil. Asus har et vesentlig bedre skjermkort.

 

Jeg har bestilt Asus F9S og håper jeg har denne i løpet av uka. PC-en skal brukes som en jobb-pc som jeg vil og kunne se film på og kjøre noen spill, uten at jeg er veldig kresen på grafikkinstillingene. Skal poste min egen vurdering av PC-en når jeg har mottatt den. Det er få anmeldelser av Asus F9S ute på nettet, men de få jeg har funnet tilsier at dette er en ganske potent PC, sett opp mot prisen. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...