BakerHansen Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 (endret) Dette blir muligens litt feil kategori å poste i, men kjører på uansett. Når jeg åpner små klipp og filmer på nettet, nyhetsfilmer på vg nett f. eks så fungerer det aldri å få spilt de av. Dette problemet oppstår bare når filmene på internet er lagt ut i Windows Media Player, men om jeg spiller av en video i den vanlige Windows Media Playeren jeg har fungerer både filmer og sanger helt bra. Bruker WMP versjon 11. Bare si ifra om jeg har bomma helt i kategori, og alle svar er veldig velkomne. Endret 7. desember 2007 av Skagen
Skagen Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 Dette er et programvareproblem, så jeg flytter tråden til Programvare. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres via PM/melding)
reor Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 Jeg hadde noe av det samme problemet med mediaspiller 11 på NRK. Jeg fikk lyd ,men ikke bilde. Tilbakestillte mediaspiller til versjon 10 samt sørget for å ha rett codex fra Microsoft og nu fungerer det. Hvorfor det ikke fungerte med versjon 11 kunne ikke support hos både windows eller nrk svare på. "Tilbakestillingen" kom da jeg skulle prøve å avinstalere versjon 11.
p@ge Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 kan ikke svare på hvorfor MP 11 ikke spiller alt, har de samme problemer. men når man har problemer med filmsnuter og sånt, prøv med QuickTime player: http://www.apple.com/quicktime/player/ lykke til
stoff3r Skrevet 8. desember 2007 Skrevet 8. desember 2007 jeg må bare slenge meg på dette. får nesten alltid feilmelding når jeg skal se nett-tv på VG.NO og et par andre sider. dette gjelder ikke youtube og annet flash-basert nett-tv. feilen må være i firefox sin implementering av mediaplayer, er det noen løsninger på dette?
BakerHansen Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Skrevet 8. desember 2007 Jeg får for min del ikke noe feilmelding, men får bare ikke start på den.
reor Skrevet 8. desember 2007 Skrevet 8. desember 2007 Ingen feilmelding her heller. Det fungerte bare ikke med WMP 11, men er ok med WMP 10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå