Gå til innhold

Deal.no- noen med erfaringer på leveringstid?


Anbefalte innlegg

Jeg har handlet en vare fra disse, hadde egentlig bestillt på MPX, men de fikk ikke varen inn på lager før 19.12.

På Deal sine sider derimot, der kunne de opplyse

 Lagerstatus: 21 (Fjernlager 1-3 dgr.)

Nå har det gått 7 dager, og ordren min har status : Til pakking, det har den forøvrig vært i 7 dager...............

Jeg har en mistanke om at de bevisst villeder på sine sider med en lagerstatus som bevisst er feil....

Er det noen andre som har erfaringer med disse, gjerne positive , ;) hvis de finnes.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har en LCD tv i bestilling hos Deal.no, som var lagervare, og den har stått i "Status: Ordre til pakking" nå i mange dager, selv om de har lovet og lovet at de skulle sende den, senest på torsdag som var. Jeg må seriøst ta en tlf. til dem på mandag å høre hva de driver med :(

Lenke til kommentar
Fikk mail fra dem i går, søndag.

Jeg siterer:

Det ser dessverre ut som det har vært en feil i systemene våre, som har gjort at bestillingen ikke er kommet frem til fjernlageret, og varen er derfor ikke blitt sendt ut.
Dette skal nå være ordnet opp i.

 

Men hva tror dere statusen er på ordren min...........

 

Tror at den kommer til å bli sendt så fort som mulig nå :)

Lenke til kommentar
Men hva tror dere statusen er på ordren min...........

 

48 timer etter jeg fikk mailen fra dem, er fortsatt statusen: Ordre til pakking.

:roll:

Julegave dette, så har forsåvidt tid, men føler meg lurt, stor sjanse for at dette produktet ikke er på fjernlageret.

Fjernlageret deres er etter det jeg vet i Sandefjord, Klinestadmoen 1, er det noen som vet hvilken leverandør Deal bruker, er dette Norek eller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...