Gå til innhold

Video: Age of Conan: Hyborian Adventures #2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uff, jeg har store forventninger til AoC, men denne videoen så ille ut. Animasjonen på han første karen som gikk mot kameraet så veldig unaturlig ut, så ut som om du spolet en film, hvis dere skjønner hva jeg mener. Og jeg liker ikke at du kan treffe folk når våpenet du har egentlig ikke er langt nok, jeg så at han ikke traff i en av de første scenene, men allikevel sprutet det blod... Uff... Håper dette er noe som blir fiksa...

 

Har virkelig gledet meg til dette spillet, men dette så litt dumt ut! Har sett bort fra slike feil i noen tidligere videoer, men da har jeg tenkt at det fortsatt er lenge til spillet er ute, men nå begynner det å bli på tide å levere gode videoer, de må jo se selv at dette ser rart ut!??? Eller hva synes dere?

Lenke til kommentar
Uff, jeg har store forventninger til AoC, men denne videoen så ille ut. Animasjonen på han første karen som gikk mot kameraet så veldig unaturlig ut, så ut som om du spolet en film, hvis dere skjønner hva jeg mener. Og jeg liker ikke at du kan treffe folk når våpenet du har egentlig ikke er langt nok, jeg så at han ikke traff i en av de første scenene, men allikevel sprutet det blod... Uff... Håper dette er noe som blir fiksa...

 

Har virkelig gledet meg til dette spillet, men dette så litt dumt ut! Har sett bort fra slike feil i noen tidligere videoer, men da har jeg tenkt at det fortsatt er lenge til spillet er ute, men nå begynner det å bli på tide å levere gode videoer, de må jo se selv at dette ser rart ut!??? Eller hva synes dere?

 

Vell dette er jo et mmo, og ikke et spill som oblivion hvor du gir skade ved å treffe motstanderen nøyaktig. Blir nok lit vanskelig å lage et slikt mmo med denne typen kamper som du beskriver.

Lenke til kommentar

Det ville vært et utrolig stort irritasjons moment om du kun ville hatt rekkevidden til en dagger f.eks i et spill hvor "latency" har endel å si. Da blir det straks ikke "skill" basert, kun "hvem har best internett linje, eller verst hvor man lagger så mye at man ikke kan treffes...." opplegg.

 

Det du håper på kan ikke skje med dagens teknologi Phreak.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...