Gå til innhold

Good old days! Warcraft I


Anbefalte innlegg

Greit nok at Night elves ikke nevnes i WC2, men det nevnes faktisk i blant annet boka Day of the dragon som kom ut før WC3, så dette er noe som var tenkt på i lengre tid, og ikke bare noe de adda for gøy i spill nummer tre for å få forandring, Noe som jeg synes er litt tøft, føler liksom utviklerne virkelig har lagt sjela si i loren til Warcraft universet.

 

Yess, noe av grunnen til at jeg ble hekta var selve Lore delen i Warcraft. Jeg begynte på Wc3 og så TFT og gikk nedover til nr 1 og 2 + xpansion. Spiller fortsatt wow, ikke akkurat aktivt men er jo med.

Et av de få spillene ( /spillseriene) som har klart å kombinere Lore og en utrolig god spillfølelse over tid.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Greit nok at Night elves ikke nevnes i WC2, men det nevnes faktisk i blant annet boka Day of the dragon som kom ut før WC3, så dette er noe som var tenkt på i lengre tid, og ikke bare noe de adda for gøy i spill nummer tre for å få forandring, Noe som jeg synes er litt tøft, føler liksom utviklerne virkelig har lagt sjela si i loren til Warcraft universet.

 

Yess, noe av grunnen til at jeg ble hekta var selve Lore delen i Warcraft. Jeg begynte på Wc3 og så TFT og gikk nedover til nr 1 og 2 + xpansion. Spiller fortsatt wow, ikke akkurat aktivt men er jo med.

Et av de få spillene ( /spillseriene) som har klart å kombinere Lore og en utrolig god spillfølelse over tid.

 

JEG GLEDER MEG TIL FILMEN!!!! hehe.. planlagt å komme i 2009

Lenke til kommentar
Husker jeg satt å spillte Warcraft 1 demoen.........Rundet den minst 20 ganger....Det var tider det

 

Etter min mening er warcraft 2 bedre enn 3. Vet ikke hva det er, men jeg synes noe er feil i 3ern (selv om det er sinnsykt gøy):D

 

Agree på den! Et eksempel er jo Ogres i wc3 som ikke er en del av Horde lenger. Skuffende! Også er troll axe throwers erstatta med pinglete head huntards.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Warcraft 1 er jo bare :love:

 

Tror det var det første strategi spillet jeg spilte, og da var jeg ikke akkurat gammel heller :p

Spilte det så mye at min far faktisk "gjemte" spillet på PC-en :p (Hadde ikke nok kunnskaper til og finne det enkelt fram i windows utforsker den gangen :p)

Har fortsatt orginal esken til spillet liggende under pulten her :)

Tror nesten jeg må prøve det en runde!

Lenke til kommentar

Pheuu... Husker hvorfor jeg ikke klarte å runne med menneskene, er jo FI**E VANSKELIG. Brettet jeg sliter med er der hvor du starter med 300 gold og ingen bønder. De skal du nemlig redde i en suicide mission uttafor orcebasen. Å storme basen har du ikke folk til, og bygger de en katapult er du iaff føkt. Noen som har noen tips? Jeg har prøvd alt, men jeg blir så eid! :):)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...