Gå til innhold

Crysis: Dårligere ytelse i SLI med 169.13 driverne


Anbefalte innlegg

Jeg installerte 169.13 driverne for Vista 64-bit fordi disse skulle styrke SLI-ytelsen. Jeg kjører oppløsning på 1680X1050 og testet før jeg installerte 169.13 både low, medium, high og very high innstillinger med 169.12 driveren. Etter dette installerte jeg 169.13 og rebootet.

 

Ytelsen er nå helt elendig og har ramlet 10-15 fps i forhold til 169.12.

 

Er det noen med erfaringer her så vær så snill å svare, så får jeg bekreftet om det er mitt system som er fucked eller om det er noe gæli med driveren.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg installerte 169.13 driverne for Vista 64-bit fordi disse skulle styrke SLI-ytelsen. Jeg kjører oppløsning på 1680X1050 og testet før jeg installerte 169.13 både low, medium, high og very high innstillinger med 169.12 driveren. Etter dette installerte jeg 169.13 og rebootet.

 

Ytelsen er nå helt elendig og har ramlet 10-15 fps i forhold til 169.12.

 

Er det noen med erfaringer her så vær så snill å svare, så får jeg bekreftet om det er mitt system som er fucked eller om det er noe gæli med driveren.

 

Det finnes en Hotfix til vista x32/x64 som du må instalere i tillegg

http://support.microsoft.com/kb/936710/

 

dette funka bedre for meg.

 

kjører 1280x768 og alt på "very high" 8xAA kjører smooth:)

 

PS: jeg satte driveren til og tvinge rendring av annet hvert bilde for Crysis.exe

 

det sies at det skal bli enda bedre bare patchen til crysis kommer ut.

Lenke til kommentar
Jeg installerte 169.13 driverne for Vista 64-bit fordi disse skulle styrke SLI-ytelsen. Jeg kjører oppløsning på 1680X1050 og testet før jeg installerte 169.13 både low, medium, high og very high innstillinger med 169.12 driveren. Etter dette installerte jeg 169.13 og rebootet.

 

Ytelsen er nå helt elendig og har ramlet 10-15 fps i forhold til 169.12.

 

Er det noen med erfaringer her så vær så snill å svare, så får jeg bekreftet om det er mitt system som er fucked eller om det er noe gæli med driveren.

 

Det finnes en Hotfix til vista x32/x64 som du må instalere i tillegg

http://support.microsoft.com/kb/936710/

 

dette funka bedre for meg.

 

kjører 1280x768 og alt på "very high" 8xAA kjører smooth:)

 

PS: jeg satte driveren til og tvinge rendring av annet hvert bilde for Crysis.exe

 

det sies at det skal bli enda bedre bare patchen til crysis kommer ut.

Takker :)

 

Har ikkje crytek sagt at for å få ytelse boost med 169.13 driverene må ein ha den komande patchen også?

Ok, dette var jeg ikke klar over. Er det satt noen dato på denne patchen som dere har sett? Jeg har bare lest at den kommer i nærmeste framtid :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...