Gå til innhold

Hvorfor dra til The Gathering 2008?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Det hadde jo vært moro ja! Las på førstesiden, og alle ville jo være med så det blir vel ganske uorganisert? :p

 

Ser ut som det er fullt foresten.

 

Det er ikke fullt, kjøp en billett og send en pm til stoolman her på forumet at du skal være med, sier han nei så får jeg deg inn... ;)

 

Jeg er en av de som kommer til og henge mye rundt der... Og en av de som var med på og få dette laget på bena...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Okeyy, las de siste sidene også og ser at mange blir sittende ilag med kompisene for så å "besøke" oc-rekka eller noe sånt. Blir vel det samme med meg da, siden jeg helst har lyst å sitte ilag med kameratene mine om jeg først reiser.

 

isåfall så har jeg et krav; de brikkene dine fortjener skikkelig tyning... ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Joooda, hehe. Har bootet dem på 1350MHz med 2,45v så kan jo kanskje kjøre de enda litt hardere ;) Det må bli single eller to stk maks i alle fall!

 

1350Mhz ved 2,45v er ikke ille, jeg får ikke mine super talent brikker over 1300Mhz samme hvilken spenning jeg tester (har ikke testet mer enn 2,7v)

 

 

Single på en av de kan bli ganske heftig...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Litt av grunnen til jeg vil dra på tg er følelsen når lyset slukkes og 6000(?) mann roper Arne i kor. Må være en rå opplevelvese.

 

Akkurat den følelsen er det jeg mener er det aller beste ved hele TG; alle har rigget seg opp, alle koser seg, og når lysene går bryter hela hallen ut i et massivt arnerop, og vill applaus. Det er akkurat da en virkelig skjønner hvorfor 5000 personer virkelig gidder og være i en hall hele påska... :)

Lenke til kommentar

Hvis det ikke ser en grunn til å dra på TG begynner leg å lure :p har du vært der før, så kjenner du følelsen! Når man kommer inn i hallen første dagen, når lyset ta's, og når det ropes "ARNE" :)

hvis man syns det er kjedelig der, så det din egen feil!

 

btw, hvis man ikke orker trancen, så ta på deg et headset, eller ta med eget anlegg og spill hardrock:P jeg for min del liker ikke trance, men det er LAN-musikk <3

Lenke til kommentar

Faen jeg hater å sove der. Alle plasser på tribunen er opptatt. Også spørr man crew, så sier de "Det er en plass der borte hvor man kan sove" Midt på gulvet. Så blir man vekkt 2 timer etterpå fordi vi ikke kan sove der lenger, fordi de skal ha show på scenen.

Fuck dat. Burte vært flere sove plasser!!!

 

Store telt utenfor med varmeovner? FTW!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...