Solosuper Skrevet 6. desember 2007 Skrevet 6. desember 2007 (endret) har også kjøpt meg noen spill, og det blir det summer av. derfor vil jeg ha kopi av dem, og spare på orginalene. det som jeg lurer på er hvordan kan jeg modde denne slik at jeg kan gjøre nettopp det? får til både pcer konsoller biler og andre ting, men dette skjønner jeg ikke så mye av. noen sier jeg må ha noe som heter pandora battery eller noe, vet ikke engang hva det er. finnes det noen form for guide for dummies? eller er det ikke mulig med denne psp slim? vet det er noen i oslo man kan sende den til så gjør de det, men har ikke lyst å sende den fra meg. kunne tenkt meg at noen i bergen gjør det, eller at jeg gjorde det selv. Endret 6. desember 2007 av stewie28
Kimelimm Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 (endret) Antar du tenker på og laste ned spilla istedet, så jeg ville ikke spurt her om jeg var deg EVT: Backup er jo noe annet da... Endret 7. desember 2007 av Kimelimm
Hyzer Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 Lurer også på en ting: Har satt inn et minnekort fra en mobiltelefon med bla masse MP3'er, men får ikke tilgang til disse fra PSP'en... Hva er feil? Må jeg flytte de til en annen mappe?
Lasse 90 Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 De må ligge i en mappe som heter MUSIC, eller PSP/MUSIC hvis du har gammel firmware.
Solosuper Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Skrevet 7. desember 2007 De må ligge i en mappe som heter MUSIC, eller PSP/MUSIC hvis du har gammel firmware. skal da ikke laste ned noen spill. har to mindreårige her som også kommer til å låne den, er også onkel til noen, og da kan det gå hardt utover de små cdne selv om det er deksel på dem. er jo en liten åpning hvor de kan bli ødelagt
Bruker-146784 Skrevet 8. desember 2007 Skrevet 8. desember 2007 Det er ulovlig å piratkopiere spill fra nettet men jeg kan godt bare si at viss man skal spille av cso eller iso filer på pspen må man ha homebrew og man fr homebrew på custom firmware og 1.50. Mvh,fantomena1000
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå