Gå til innhold

Jeg vil inn i militæret.


Jon4s

Anbefalte innlegg

Mange som sikkert ville byttet plass med meg, men det har seg sånn at jeg mest sannsynlig ikke kan komme inn i militæret. Jeg vet jo så klart ikke dette med hundre prosent sikkerhet ennå, men det har seg sånn at jeg har en fordøyelsessykdom. Så spørsmålet mitt er om dette vil være diskvalifiserende med tanke på førstegangstjeneste, selv om jeg sier til folka på sesjonen at jeg har lyst til å komme inn i militæret? Har sendt mail til rekrutteringsavdelingen for Forsvarets Spesialkommando siden det er dette jeg har hatt i tankene i mange år. Fikk svar om at de skulle sjekke dette ut med legen på avdelingen, men siden dette er noen uker siden så tenkte jeg at jeg like godt kunne spørre her også.

 

Så om noen her inne har erfaring med kroniske sykdommer og militæret, så hadde jeg satt pris på å høre om det.

 

Mvh, Jonas.

Endret av j0nas
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bruker du medisiner? HJK/MJK sin policy er at det ikke plager dem, dersom det ikke plager deg. Så bruker du medisiner har du nok dårlig sjans. :(

 

 

Joda, har omtrent prøvd det som er av medisiner gjennom åra. Kan ikke si jeg merker så stor forskjell på om jeg bruker medisinene eller ikke. Det eneste som gir resultater er høye doser med kortison, men siden dette har mange negative bivirkninger, pluss at det er diskvalifiserende med tanke på HJK/FSK så dropper jeg det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...