hallvis Skrevet 6. desember 2007 Skrevet 6. desember 2007 (endret) Topic sier vel det meste. Har ikke brukt AE på lenge og har begynt å leke meg igjen. Vil se hva jeg gjør i fullscreen. Synes å huske at det var tilde-tasten, men jeg har norskt tastatur og det funker ikke. Endret 6. desember 2007 av hallvis
hallvis Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Skrevet 6. desember 2007 Ok.... Det er tilde-knappen jeg er ute etter, men på min norske laptop funker ikke det.... Går ann å modifisere shortkeysene hvis man går inn i: C/:Documents and Settings[username]Application DataAdobeAfter Effects7.0Adobe After Effects 7.0 Shortcuts.txt - eller noe i den duren.. Men jeg har ikke sjangs å gjøre dette. Har ikke peiling på hva jeg skal se etter.... Noen som kan hjelpe?
hallvis Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Skrevet 6. desember 2007 OK! Fant det ut! Gå i shortkey-fila og til første gruppe: ["AE_TopLevelWindow"] "SelectNextTab" = "(Alt+Shift+.)" "SelectPrevTab" = "(Alt+Shift+Comma)" "ToggleTabPanelMaximize" = "(`)" "ZoomWindowMega" = "(Ctrl+Backslash)(Ctrl+Yen)" "ZoomWindowMegaMainMonitor" = "(Ctrl+Alt+Backslash)(Ctrl+Alt+Yen)" Forandre "ToggleTabPanelMaximize" = "(`)" hvor ` kan være hva du vil. Jeg anbefaler | som er rett over TAB. Allright!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå