Gå til innhold

Bildekritikk: En hund i fart


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå tenkte jeg: Sikkert nytt standard hundebilde. Det er jo på en måte det, men det er noe med fargene, livligheten og blikket på hunden som fenger :)

Det at horisonten er skjev gir litt mer fart og action i bildet, så smart tenkt.

Synes du har fin balanse forgrunn-hunden-bakgrunn.

Lenke til kommentar

Du tar like flotte bilder som alltid, LuciferLynx. :)

 

Nå er ikke jeg ekspert på fotografi, men syntes det var et stilig bilde. Bildet virker liksom så levende, iom. at hunden kommer i mot kamera i høy fart samtidig som den ser inn i linsen.

Samtidig kommer stråene fra bakken sentralt fram i bildet, noe jeg også syntes er med på å gjøre bildet levende.

Lenke til kommentar
Er du også innpå sonen? Phsykolynx? Er det deg? Jeg er Only Blondie innpå sonen ;)

Tøft bilde, som alltid(vis det er deg :p )

Elsker de bildene du tar innpå sonen. Bra fokus! Skjønner ikke ossen du klarer å få så mange fine bilder av hunder i fart. Selv sliter jeg med å få noen få fine :p

hehe, det er meg det vettu ;) Morn du *hilse på*

 

Det er ikke vanskelig å ta bilder i fart.. Man bare tar et par hundre bilder hver gang man er ute på tur... :p

Lenke til kommentar
Er du også innpå sonen? Phsykolynx? Er det deg? Jeg er Only Blondie innpå sonen ;)

Tøft bilde, som alltid(vis det er deg :p )

Elsker de bildene du tar innpå sonen. Bra fokus! Skjønner ikke ossen du klarer å få så mange fine bilder av hunder i fart. Selv sliter jeg med å få noen få fine :p

hehe, det er meg det vettu ;) Morn du *hilse på*

 

Det er ikke vanskelig å ta bilder i fart.. Man bare tar et par hundre bilder hver gang man er ute på tur... :p

Hehe, ja det hender jeg tar (ikke 1000 da :p har ikke plass til det) rundt 500 bilder på tur eller i hagen og da får jeg meg noen gode gilmt bilder. Men så har jeg en såpass liten hund at det er vanskelig for meg å få så nære bilder uten at hun blir uskarp. Enten så blir hun uskarp ellers så vil ikke kamera ta bilde fordi objektet er for nært.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...