B0hemen Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Kan jeg fjerne flashreklame med AdBlock? Er ikke noe problem å fjerne bildereklame, men stadig mer blir jo flash nå og de er gjerne de mest irriterende. Lenke til kommentar
Wut? Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 etter min mening skal du bare drite i firefox og heller bruke Opera Lenke til kommentar
hernil Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) etter min mening skal du bare drite i firefox og heller bruke Opera du kan etter min mening svare på trådstarters spørsmål. Med Adblock Plus skal det ikke være noe problem å blokke flashreklamer. (gjør det selv stadig vekk og det funker fint) Endret 5. desember 2007 av hernil Lenke til kommentar
Jallenbo Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Og hvis man i tillegg installerer Adblock Filterset.G Updater så blir jo dette helt hundre! Lenke til kommentar
hernil Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) litt ot, men er det bare hos meg addons.mozilla.org ikke funker? edit: se der ja, nå funker det... Endret 5. desember 2007 av hernil Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 etter min mening skal du bare drite i firefox og heller bruke Opera Har mest sannsynelig brukt Opera mer enn deg, men var ikke det jeg lurte på nå Skal sjekke ut AdBlock plus.. takker Lenke til kommentar
Wut? Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 det jeg mente var at med opera så er liksom ikke flash noe problem. Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 det jeg mente var at med opera så er liksom ikke flash noe problem. Så den har en slags antiblink og irritasjonskontroll for Flash? Imponerende. Lenke til kommentar
Wut? Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 det jeg mente var at med opera så er liksom ikke flash noe problem. Så den har en slags antiblink og irritasjonskontroll for Flash? Imponerende. inndirekte, ja. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Det har nå alltid tatt vekk mine.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå