kamspro Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 hei, kjøpte meg nye pcdeler her og da fomaterte jeg pcen i samme slengen. når windows var ferdig oppdatert osv. lagget det når jeg så på film og litt i spill. pcen: CPU: AMD Athlon 64 X2 5000+ 2.6ghz HDD: 200GB SATA GPU: NVIDIA GeForce 8600GT 256mb Memory: 2048MB DDR2 pc5300 HK: Asus M2N-X nForce 520 jeg har kjørt vlc, lastet ned forskjellige codec-packs, innstalert alle drivere og oppdatert windows. tror mulig det har noe med ramen å gjøre. hadde noe av det samme problemet på en pc av en venn, det ga seg etter at vi hadde tulla litt med ramen. skifta fra dual channel til singel channel osv. btw, det er ikke mulighet for dual channel ram på hovedkortet. noe jeg syntes er rart er at jeg ikke klarer å fomatere på vanlig måte. da stopper den på 98%. må ta hurtigformatering takker for svar =)
Gitaristen Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 Hmm... Har du Vista? Isåfall burde du ha i alle fall over 1GB RAM.... Ikke tull med RAM'en xD Hvis du ikke får hjelp her, så ring 37040909 De har peiling på PC!!!!
kamspro Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Skrevet 5. desember 2007 Hmm...Har du Vista? Isåfall burde du ha i alle fall over 1GB RAM.... Ikke tull med RAM'en xD Hvis du ikke får hjelp her, så ring 37040909 De har peiling på PC!!!! jeg har XP sp2. hvem er de folka jeg skal ringe?
Gitaristen Skrevet 6. desember 2007 Skrevet 6. desember 2007 Det er en liten Svart forhandler...Bra utdanne med pc ass! Han fikser alt!
Haelas Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 Høyreklikk på min datamaskin og velg "egenskaper" Nederst i boksen... Hvor mye ram står det at du har?
Merko Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 Installerte du skjermdriverene etter at du formaterte? Har du lagt in DirectX osv?
Sewero Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 Ekstrem lagg eller bare litt? Jeg pleier å ha litt lagg etter formatering.
McKack Skrevet 8. desember 2007 Skrevet 8. desember 2007 Kjørt diagnose på harddisken(e)? Prøvd andre kabler? Koble fra all unødvendig hardware (og nettverkskabel)? Forresten: Lagg
kamspro Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Skrevet 11. desember 2007 det står at jeg har 2gb med ram når jeg sjekker egenskaper på min datamaskin. ja, har innstalert nye nvidia drivere og direct X! meen det er fotsatt lag
Zingzing Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 Det er en liten Svart forhandler...Bra utdanne med pc ass! Han fikser alt! Haha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå