Gå til innhold

Hvordan trene bort magen før sommerferien?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg kommer til å ha sixpack som nyttårsforsett. da må jeg ned minst 10 kilo før sommeren. Kanskje vi skulle lage en "sixpack før sommeren"- nyttårsforsett-tråd?, med bilder før og etter osv.

 

Jeg kommer til å spinne 3 ganger i uka til å begynne med samt trene mage HARDT! 2-3 ganger i uka.

 

Jeg har tenkt det slik; hvis jeg varmer opp 10-15 min på tredemølle hver gang jeg trener, (jogging) og gjør dette over lengre tid, vil det ha noen effektivitet?

noe effekt vil det jo ha, men tviler på at det blir synlig

Lenke til kommentar

Må nok begynne hardere da!

Får melde meg på noen spinning timer etterhvert og; D

Men litt lange joggeturer og sånt funker det eller?

Går jo ann å sette av en time på tredemølla 2 ganger i uka...Eller vil dette krasje med resten av trenings mønsteret? Har hørt at muskla skal hvile en dag før man begynner på ny. Jeg trener mest styrke, på Mandager, Onsdager og Fredager, funker det at jeg tar en time med spinning og sånt på Tirsdag og Torsdag?

Endret av -pyrion-
Lenke til kommentar

Hadde jeg vert deg, ville jeg ivertfall hatt 1 fridag, i vekedagene. Du kan jo kombinere vektløfting og spinning?

Selv har jeg hatt først 1time med spinning og trent vekter etterpå, og det funker fint. Bare husk og spis ordentlig mat etter du har trena. Og prøv å spis/drikk godteri/brus (ja, uknow) kun i helgene.

 

-Joachim

Lenke til kommentar
Hadde jeg vert deg, ville jeg ivertfall hatt 1 fridag, i vekedagene. Du kan jo kombinere vektløfting og spinning?

Selv har jeg hatt først 1time med spinning og trent vekter etterpå, og det funker fint. Bare husk og spis ordentlig mat etter du har trena. Og prøv å spis/drikk godteri/brus (ja, uknow) kun i helgene.

 

-Joachim

jeg pøver å unngå hard trening før en vektøkt i og med at jeg er interessert i å ha maksimalt med energi i kroppen til å trene vekter med. Hvor mye man taper på å spinne før pumping er jeg usikker på, kan være marginalt lite. I allefall spis et par bananer før du hiver deg på vektene

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...