Gå til innhold

Virus - Grey Bear (jdbgmgr.exe)


Izex

Anbefalte innlegg

Har klart å få Grey Bear (jdbgmgr.exe) og ingen antivirus progs reagerte selvf ikke (Takk så mye Norton antivirus 2003, Panda antivirus titanium og F-prot)...Hvordan man får fjerna det står beskrevet her - Http://java.ittoolbox.com/generaldiscuss/m...ssage.asp?i=671

 

Men det funker ikke, enten jeg direkte sletter det eller sletter og tømmer søppla så kommer det like fort tilbake...Har lokalisert alle jdbgmgr.exe filene (4 totalt 2 i win og 2 i en backup), men de gjenoppbygger seg like fort, har prøvd å redigere viruset også, men det kom bare ny jdbgmgr.exe fil og la seg der...

:roll:

What to do? :shrug:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haddde ikke åpnet det dah...Fikk bare tips om st det var på ny runde, så jeg søkte etter fila og fant den...men nå har jeg klart å kverke driten...gjorde det manuelt i safe boot whit command line, tungvint, men siste utvei jeg fant på, og det funka. - Selvgjort er velgjort :woot:

Lenke til kommentar

synd at folk fremdeles prøver å lure noen til å fjerne filer som ikke er virus.

 

:evil:

 

siden Jdbgmgr.exe blir installert sammens med microsoft og java.

 

så lurer litt på hvorfor dette topicet ble startet? Siden infoen om denne windowsfilen er så lett tilgjengelig?

 

"Kategori: Virus

Tittel: jdbgmgr.exe: Virus hoax - virusbløff

En ny virusbløff som ber deg slette en windows-fil (jdbgmgr.exe) er for tiden i sirkulasjon. Ignorer meldingen, send den ikke videre, men slett den! Sjekk gjerne meldinger av denne typen mot f. eks http://www.hoaxinfo.com/

A new virus hoax recommending the file jdbgmgr.exe to be deleted is now circulating. Do not delete this file. Check the link below for more info, and check all mails of this kind against i.e. http://www.hoaxinfo.com/"

http://datatjenesten.nlh.no/index.php?sect...on=get_id&id=34

Lenke til kommentar

jdbgmgr.exe så redigert ut isåfall...sto masse microsoft greier I det ja, men det skal være ei "orginal" fil fra no java eller no som er fixa på? så ihvertfall sånn ut.

 

Den ene pc'n som står utenfor nettverket hadde ikke fila, men all software som var på den var samme som de i nettverk med internett...

Lenke til kommentar

Jaja...5kb større HD plass nå :p *Ler*

 

Fant no om det blandt virusinfo på nett midt på schwarte natta og leste ikke mye før jeg sletta det i halvsøvne...siden det lå sammed med virus info istedenfor fake virus eller noe sånnt

 

Får skippe slettinga neste install av Win da :D

Lenke til kommentar
Når skal folk lære at ALLE "send videre til alle dine venner"-mailer du får med virusadvarsler, syke barn, mishandlede kattunger, etc. ALLTID er bullshit?

 

Vi tar aldri innholdet i slike mailer seriøst, og vi sender dem ALDRI videre.

 

LeD

 

word!

 

hadde det ikke vært så lang hadde det blitt min ny sig :)

Lenke til kommentar

HahahahahahohohooohohohohohohohohohhihihihihihhihahahahahahahahahahahaHahahahahahohohooohohohohohohohohohhihihihihihhihahahahahahahahahahahaHahahahahahohohooohohohohohohohohohhihihihihihhihahahahahahahahahahahaHahahahahahohohooohohohohohohohohohhihihihihihhihahahahahahahahahahahaHahahahahahohohooohohohohohohohohohhihihihihihhihahahahahahahahahahahaHahahahahahohohooohohohohohohohohohhihihihihihhihahahahahahahahahahahaHahahahahahohohooohohohohohohohohohhihihihihihhihahahahahahahahahahahaHahahahahahohohooohohohohohohohohohhihihihihihhihahahahahahahahahahahaHahahahahahohohooohohohohohohohohohhihihihihihhihahahahahahahahahahahaHahahahahahohohooohohohohohohohohohhihihihihihhihahahahahahahahahahahaHahahahahahohohooohohohohohohohohohhihihihihihhihahahahahahahahahahaha :lol:

 

Unnskyld, men seriøst, slike mails er ALLTID bare tull og fanteri

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...