Gå til innhold

Sony Ericsson W660i med dJuice Magnum


Amerika

Anbefalte innlegg

Tror jeg må skaffe meg ny mobil nå, etter å ha mistet den gamle opptil flere ganger ned trappa (påknappen har hengt seg opp, får ikke slått på mobilen).

 

Har sett på Sony Ericsson W660i, som virker som en grei telefon. På den forrige hadde jeg dJuice magnum, som jeg er veldig fornøyd med, men jeg finner ingen forhandlere som selger denne mobilen med magnum, faktisk så finner jeg ingen som selger mobiler med magnum i det hele tatt! Har telenor sluttet med det abonnementet?

Har søkt mye på google, men finner ingen ting (selv om det står noe i beskrivelsen, står det ikke noe om det på siden).

Hadde vært fint å kunne slippe å måtte kjøpe mobil uten abonnement, noe som er mye dyrere enn med.

 

Har også sett på Sony Ericsson W580i, som ved første øyekast virket bra, men har lest flere tilbakemeldinger om at knappene 'knekker' veldig fort (hva nå enn det betyr, men det er ikke bra), så har vel lagt den tanken til side (amobil har ikke nevnt dette problemet, men flere her sier det)

 

Vet noen om problemet med magnum? Eller eventuelt hvilken mobil jeg skal kjøpe meg?

Vil helst ha en sony ericsson musikktelefon som ikke er altfor dyr. Må betale selv, siden jeg har hatt den forrige i under et halvt år, og fordi jeg hærpa den selv :( Gidder ikke å bruke så veldig mye penger på det. Tenker meg ikke mye over 2000 uten abbonement

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...