MisterE Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 Har brukt Rupture Touney og syntes den funker veldig bra, men savner at den ikke "prater" med MobInfo ang. hp og og en del annen info som kan være grei å ha med til tider: lvl og race hovedsakelig, og jeg får en feilmelding hver gang jeg mouseover addoniconet. Bruker for tiden x-perl ui`et, og det gir den infoen på foes/mobs jeg vil ha, men mangler varslingene som Rupture har type "X gains Perception" osv, og den store fine combopoint tellern. Prøver å tweake MikScrollingBattleText til å kanskje vise de varslingene jeg mista med rupture, men no luck enda. Noen pvp/addon freaks her som har noe bra/morsomt å anbefale? Mvh MrE
Ajaco Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 Som sagt i en annen tråd her, anbefaler jeg "Natur EnemyCastBar" Denne addonen er en addon som lar seg se dine egene duration på fienden (som f.eks poison) og den lar deg se cooldownene til fienden. Meget fin og ryddig addon.
MisterE Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Skrevet 4. desember 2007 Ja, jeg bruker NECB, men der er problemet at man må innenfor en viss range av fienden for å få opp skillsene og evt. cooldowns de ruker, er ihvertfall det jeg har erfart med den
Thorbjørn_lien Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 Beste UI er og har alltid vært photek, vist du ikke skal lage din egen da.
Black&White Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 (endret) Det beste imo er å kjøre en lightweight UI uten for mye addons. -SCT (kan adde "X gains Perception" -NECB (for timers på stuns, debuffs + diminishing return etc. kan flyttes resizes osv.) -Quartz (for resizing å flytting av target casting bar, samt casting bar til focus target) -AG_unitframes (for ToT og focus frame) -Autobar (for rask poison application + andre ting, HS bandages pots osv) -Bartender3 -Cartographer (for mindre og transparent world map) -GonffBar (Energy ticker) -TinyTip (for target i tooltip) -TinyTip options (options for TinyTip) -TinyTip Extras (tror du må ha den for å få target i tooltip) -MobHealth (kan være grei å ha) -CoolDownTimers2 eller CoolDownCount (fint å se hvor lang CD det er igjen på spells å abilities) Så kan du jo adde det her i sct_event_config.lua. for perception warning. Add the following to your SCT (version 4.1+) [19] = {name="Perception (*1)", argcount=1, search="(.+) gains Perception.", Now to the event list at the bottom add: "CHAT_MSG_SPELL_PERIODIC_HOSTILEPLAYER_BUFFS", Tada, big red Perception and who's blowing it on *top* of whatever else you're running (ccwatch/carnival) Fin liten stealth macro, så du ikke klikker 2 ganger å kommer ut av stealth igjen. Bare å mashe strax du ser -combat på skjermen /cast [stance:0] Stealth edit: La til noen adons Endret 4. desember 2007 av Black&White
MisterE Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Skrevet 4. desember 2007 Den skal jeg sjekke ut Germy, takker så mye
MisterE Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Skrevet 4. desember 2007 Skal prøve ut det i posten din B&W, ser ihvertfall veldig lovende ut, takker og bukker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå