Rogerfo Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 Jeg endte opp med K10D og kjøpte fra amentio.no til en forbausende lav pris, 6974,- med 18-55 objektivet. I ettertid har jeg forstått at dette sannsynligvis er en EU-utgave av kameraet. Hva betyr EU-utgave i praksis? mvh Roger
turnipkongen Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 Hva betyr EU-utgave i praksis? mvh Roger I praksis betyr det at du som oftest ikkje får med norsk/nordisk brukerveileiing, og at du, dersom må reklamere på kameraet må gjere dette gjennom butikken du kjøpte det i, og ikkje direkte til norsk importør.
Rogerfo Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Skrevet 4. desember 2007 Hmmm, i en tid hvor webshopper kommer raskt og forsvinner enda raskere høres ikke dette lovende ut... Jeg har sendt en forespørsel til Forbrukerrådet og spurt om mine rettigheter.
anbar Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 Hmmm, i en tid hvor webshopper kommer raskt og forsvinner enda raskere høres ikke dette lovende ut... Jeg har sendt en forespørsel til Forbrukerrådet og spurt om mine rettigheter. amentio har eksistert i 4 år og blitt stabil blant de billigste/største webshoppene, du har ikke mye å frykte. Det er et flott kamera og tåler en hel del. Kjøpte det på ebay, men fikk med et kort om international warranty, så jeg kan levere det inn til importer i Norge om noe galt skjer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå