TheInfamous Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 (endret) Sjekk Time Elapsed Endret 4. desember 2007 av Infamou5
Noes Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 Sjekk Time Elapsed Den der er dessverre falsk. Hvorfor? Vel det finnes en veldig liten sjansje at en WSG varer 1 dag, og tiden på screenshoten kan lett fikses med et program.
TheInfamous Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Skrevet 4. desember 2007 Hehe, hvorfor skulle jeg forfalske det? Hallo.. Den er bugga, er ingen flagcarrier. Og flagget finnes ikke. Kom inn der på slump nå nettopp, var et par der som hadde vært der et par timer bare for moro skyld og farma HK's
PSV Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 Jeg kan bekrefte at denne WSG'en fant sted / finner sted. Her er samme WSG fra en annen person: http://img225.imageshack.us/img225/1817/wsglolil3.jpg
Black&White Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 Har også vært inni en WSG som hadde 14 timer elapsed eller noe, men den starta aldri, dvs porten åpna seg aldri, folk joina og stakk i ett sett. Husker fra 1.8 PTR at det var lignende WSG bugs, de bare fortsatte i det uendelige, pluss at det heller ikke var no flag der. Vill HK fest!
Entity extraction Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 Faktisk så hadde jeg min lengste i går kveld. 51 minutter wsg. MEN, den var utrolig spennende, og begge sider hadde vett til å ikke bruke skitne tactics.
Instict Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 Før var jo slike wsg nesten vanlige:) Når flagcarrier disconnecta, så forsvant flagget fra bg'en:)
Sjark Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 Sjekk Time Elapsed Den der er dessverre falsk. Hvorfor? Vel det finnes en veldig liten sjansje at en WSG varer 1 dag, og tiden på screenshoten kan lett fikses med et program. Jeg kom inn i en WSG som hadde vart 16timer på vår server pga flagget hadde forsvunnet, så ville ikke si det er fake...
FOOrK Skrevet 5. desember 2007 Skrevet 5. desember 2007 true story... har selv hadd flere 1timers wsg.. zzz sier nå jeg
StarGazer Skrevet 5. desember 2007 Skrevet 5. desember 2007 Jeg har vært med på en wsg der portene ikke åpna seg, hverken for horde eller alliance!
TheInfamous Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Skrevet 5. desember 2007 Stemmer, hørt om det. Bare blir stående der inne i det rommet. AFK'er og nye joiner, hehe !
Poseboen Skrevet 6. desember 2007 Skrevet 6. desember 2007 Jeg tror jeg vet en mulighet for a gjore det. Du bugwalker bak basen og hopper ned i ett uendelig hull sa kan du afke med flagget og bare smale opp HKs. (Hvis du er i range noe jeg ikke vet) Vet heller ikke om man blir afk mens man faller.
PSV Skrevet 6. desember 2007 Skrevet 6. desember 2007 Det er det man kaller en exploit. Dessuten skal vel flagget resettes om man dropper det i mer enn 10sek eller no?
knux Skrevet 6. desember 2007 Skrevet 6. desember 2007 Har vært i en nesten lignende selv, bare dette skjedde i AB. En battleground som varte i 3 dager, folk på horde måtte exploite seg ut, kun alliance warlocks kom ut på andre siden
Poseboen Skrevet 6. desember 2007 Skrevet 6. desember 2007 Det er det man kaller en exploit. Dessuten skal vel flagget resettes om man dropper det i mer enn 10sek eller no? Men poenget er at man ikke dropper flagget man har det pa seg mens man faller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå