Gå til innhold

Lengste WSG ? "Kortvarig" bug fra Blizz.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
127772.jpeg

Sjekk Time Elapsed ;)

Den der er dessverre falsk. Hvorfor? Vel det finnes en veldig liten sjansje at en WSG varer 1 dag, og tiden på screenshoten kan lett fikses med et program.

Skrevet

Hehe, hvorfor skulle jeg forfalske det? Hallo..

Den er bugga, er ingen flagcarrier. Og flagget finnes ikke. Kom inn der på slump nå nettopp, var et par der som hadde vært der et par timer bare for moro skyld og farma HK's :D

Skrevet

Har også vært inni en WSG som hadde 14 timer elapsed eller noe, men den starta aldri, dvs porten åpna seg aldri, folk joina og stakk i ett sett.

Husker fra 1.8 PTR at det var lignende WSG bugs, de bare fortsatte i det uendelige, pluss at det heller ikke var no flag der.

Vill HK fest!

Skrevet
127772.jpeg

Sjekk Time Elapsed ;)

Den der er dessverre falsk. Hvorfor? Vel det finnes en veldig liten sjansje at en WSG varer 1 dag, og tiden på screenshoten kan lett fikses med et program.

Jeg kom inn i en WSG som hadde vart 16timer på vår server pga flagget hadde forsvunnet, så ville ikke si det er fake...

Skrevet

Jeg tror jeg vet en mulighet for a gjore det. Du bugwalker bak basen og hopper ned i ett uendelig hull sa kan du afke med flagget og bare smale opp HKs. (Hvis du er i range noe jeg ikke vet) Vet heller ikke om man blir afk mens man faller.

Skrevet

Har vært i en nesten lignende selv, bare dette skjedde i AB.

En battleground som varte i 3 dager, folk på horde måtte exploite seg ut, kun alliance warlocks kom ut på andre siden :)

Skrevet
Det er det man kaller en exploit.

Dessuten skal vel flagget resettes om man dropper det i mer enn 10sek eller no?

Men poenget er at man ikke dropper flagget man har det pa seg mens man faller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...