Gå til innhold

Problem med plassering av bokmerker i IE

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har et merkelig problem som jeg håper noen kan hjelpe meg med. Explorer har funnet det for godt at den bare vil ha bokmerker lagret på stasjon F. Om det ikke er en stasjon F koblet til maskinen, nekter hele IE rett og slett å starte. Om det sitter en minnepinne i maskinen eller annet som jeg kaller for F, da er alt i orden. Men det er jo litt kjedelig ikke bare å kunne starte IE. Det må finnes en måte å be IE om å lagre favoritter på C, men jeg har altså ikke klart det. Noen som kan hjelpe?

Endret av andersj
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv en annen nettleser i stedet for du, så skulle den saken være biff: Opera

Men hvis du absolutt vil ha spyware og adware og alt det der, så værsågod, bruke ie

Uansett, til saken. Prøv å lagre de i den mappa for Ie, regner med at den heter bookmarks, der de mest sannsynlig egentlig skal lagres

Ikke skyt meg om jeg ikke var til hjelp eller det var bare feil, har 0 erfaring med Ie

Skrevet

Bruker selvsagt opera også, og skal ikke skyte noen. Men til saken. IE bestemmer tydeligvis selv hvor den vil ha sine bokmerker, så jeg kan kopiere så mye jeg vil det hjelper ikke. Men takk for forslaget.

Skrevet

Ahh, så du får ikke valgt i det hele tatt hvor du skal lagre dem?

Hmm, bare prøvde selv, og der fungerte det iallfall helt fint

Herfra tror ikke jeg at jeg kan hjelpe noe mer enn det jeg ikke har hjulpet med (hørtes sikkert veldig rart ut:P)

Men skal se om jeg ikke finner ut noe mer av det

Skrevet (endret)

Det er mulig at man kan velge hvor man vil lagre bokmerkene. Men Microsoft har gjemt det valget veldig godt. Takk for innsatsen.

Noen andre som kan hjelpe?

Endret av andersj

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...