Gå til innhold

garantibrudd om jeg åpner Laptopper?


Dhack

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk er utrolig redd for å ringe support.. hva er problemet? man snakker med en person som har betalt for å svare på dine "dumme" spørsmål.. dette er en person du aldri kommer til å prate med igjen.. ikke no skummelt. Jeg sier ikke det om deg, men generelt sett... folk er alt for sløve på å ringe support. Man får nok ikke skaffet bios passordet via support, man må få resatt det på en eller annen måte... det enkleste er stort sett alltid å ta ut batteriet.

Lenke til kommentar

Gjett hvorfor jeg ikke ringer da :p haha skjønner jo det.... tar å ringer de jeg fikser pcen for etterpå. Så får jeg si hva jeg gjør :S er veldig sikker på at de ikke har satt in no eget bios passord :p kommer no feilmeldig i tillegg så får se om jeg ikke bare ber dem om å sende den inn til support xD

Lenke til kommentar
haha fant en måte å komme rundt passordet uten å åpne pcen :D :D :D ^^ fy faen å rart :p boota bare med en ubuntu live CD en gang så var det borte :p

 

Men finner ikke HDen nå :S tror den er fried xD :p

 

Var nok mer enn bare en boot du gjorde ja... hahaha... Om du er heldig så er kum MBR skrevet over og det kan rettes. Evt så må du sjekke bootsekvensen i bios (om du kommer inn).

Lenke til kommentar

Herregud for et vås.

 

Visst BIOS passord er aktivert så kommer ikke maskinen til å boote i det hele tatt FØR passordet er slått inn.

 

Når man vet dette vet man også at dette er vås, vi snakker nok her om et passord i Windows, eller tredjeparts programvare.

 

Som feks en installasjons cd tar rotta på uten problemer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...