Gå til innhold

Ung trommis til passe amatørmessig metal-band? Noen der ute?

DeathBabe

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg spiller i et passe dårlig metalband. vi er rundt 13, 14 år og bor i oslo. Trommissen vår flytta langt vekk, så vi trenger ny tromiis! :new_woot:

Ingen der ute??

Endret av skygress
Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe. blir vel kanskje ikkje så lett å finne noken til å spele i band med deg om du seier at du speler i eit "dorlig metalband". vill kanskje heller brukt ordet nybegynner :)

Skrevet

Etter å ha hørt en del ungdomsklubb-band i ulike sammenhenger vil jeg hevde at tilgangen på passe dårlige metall-trommiser i Oslo-området er tilnærmet ubegrenset... ;)

Skrevet (endret)

Joda, det er vel antakelig det. Det som overrasker meg innen denne sjangeren er at det virker som det eneste du behøver å kunne er å slå hardt nok. To år på snekkerlinja så er alle kvalifisert...

Endret av kjeklulf
Skrevet
Joda, det er vel antakelig det. Det som overrasker meg innen denne sjangeren er at det virker som det eneste du behøver å kunne er å slå hardt nok. To år på snekkerlinja så er alle kvalifisert...

Det er der alle tar feil. Jeg har trenet dobbelpedal hver dag i snart et år, og er langt unna kvalifisert til å spille black metal..

Skrevet

For det første: Det var delvis derfor jeg skrev "virker som". ;)

For det andre: Jeg har hørt mange dobbeltpedal-eksperter i den gruppen vi snakker om her, og det hjelper ikke når de ikke har noen formening om time. Uten det hjelper det lite hvor hardt og fort du slår og tråkker. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...