Gå til innhold

Nokia N82 og fotoboks varsling?


MacBain

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som vet hvordan man kan få fotoboks varsling på N82'en?

Støtter Nokia Maps eller Route66 dette?

 

Route 66 støtter i hvertfall fotobokser. Har dette selv på nokia 6110 navigator.

Finner ikke dette på route66, hvordan får du det fram?

 

På min telefon går jeg inn på menyen Tillegg når du er inne på selve navigasjonen. Deretter sikkerhetskamera. Vet ikke hvordan det er med din men.. Koster 9 euro i året da.

Lenke til kommentar
Noen som vet hvordan man kan få fotoboks varsling på N82'en?

Støtter Nokia Maps eller Route66 dette?

 

Route 66 støtter i hvertfall fotobokser. Har dette selv på nokia 6110 navigator.

Finner ikke dette på route66, hvordan får du det fram?

 

På min telefon går jeg inn på menyen Tillegg når du er inne på selve navigasjonen. Deretter sikkerhetskamera. Vet ikke hvordan det er med din men.. Koster 9 euro i året da.

Jeg lasta ned sikkerhetskamera, men hvordan få det til å funke? Har kjørt forbi fotobokser med navigasjonen på, men hører ikke et pip om fotoboksvarsling !?

 

Noen som vet hvordan man kan få fotoboks varsling på N82'en?

Støtter Nokia Maps eller Route66 dette?

 

Route 66 støtter i hvertfall fotobokser. Har dette selv på nokia 6110 navigator.

Finner ikke dette på route66, hvordan får du det fram?

 

På min telefon går jeg inn på menyen Tillegg når du er inne på selve navigasjonen. Deretter sikkerhetskamera. Vet ikke hvordan det er med din men.. Koster 9 euro i året da.

Jeg lasta ned sikkerhetskamera, men hvordan få det til å funke? Har kjørt forbi fotobokser med navigasjonen på, men hører ikke et pip om fotoboksvarsling !? Nb! Min telefon er nokia 6110 Nav

Lenke til kommentar

Når du er inne på navigasjonen går du til instillinger-Alarm-Sikkerhetskamera.

Der kan du velge hvor mange meter i forveien den skal varsle, om den skal varsle med lyd, bilde eller begge deler.. Du må også velge for hvilke fartsgrenser den skal varsle. Bare å huke av alle. Du kan også bestemme hvor ofte den skal oppdatere fotoboksene.

Dette er som sagt på 6110 navigator så mulig det er litt annerledes på din men regner med det er mye likt.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...