SniKaZ Skrevet 2. desember 2007 Skrevet 2. desember 2007 Er det Star Wars knights of the old republic II som er det siste star wasr spillet som har kommet ut til PC?? eller er det noen som har kommet senere?
Gjest medlem-105082 Skrevet 2. desember 2007 Skrevet 2. desember 2007 Noen Star Wars spill som er kommet ut etter KotoR II er: - Star Wars: Battlefront II - Lego Star Wars: The Video Game - Star Wars: Empire at War - Star Wars: Empire at War: Forces of Corruption
SniKaZ Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Skrevet 2. desember 2007 Noen Star Wars spill som er kommet ut etter KotoR II er: - Star Wars: Battlefront II - Lego Star Wars: The Video Game - Star Wars: Empire at War - Star Wars: Empire at War: Forces of Corruption Men er dette spill du kan spille som Jedi?? vill ikke ha Lego Star Wars
Gjest medlem-105082 Skrevet 2. desember 2007 Skrevet 2. desember 2007 Du sa ikke noe om spill man kan spille som Jedi Har ikke spilt alle nevnt over, så kan ikke si noe om det.
SniKaZ Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Skrevet 2. desember 2007 okei, så på enn film om battlefront II der kan man spille som det, men sitter og spiller knights of the old republic, men synes det var litt kjedelig som RPG spill. Jeg spilte meg gjennom jedi academy, men det er grenser over hvor mange ganger man gidder å spille det samme spillet:P Men takk for raske svar
vikingkylling Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 I Battlefront II kan man "låse opp" folk fra filmene som Han Solo og Luke Skywalker ved å spille bra (lang killingspree osv), men bare for en kort stund da det forandrer balansen fullstendig. Det sier jo sitt at fem, seks stormtroopere mot Obi-Wan og Luke Skywalker ikke går så helt greit... For øvrig har vi endelig mulighet for romkamp i tillegg til landkamper, så man kan ta en TIE-fighter inn i en Corelian Corvette og sprenge den rett før man stikker av i en tjuvlånt x-wing. Hihi. (eller sprenge en Star Destroyer om man er litt blasfemisk). Vil ikke ha Lego Star Wars? Aner du hva du snakker om? Det er kanskje ment mest for barn, og ja, det er i Lego hele veien. Men når det er sagt er det et av de beste spillene jeg har spilt siden Great Giana Sisters på C64, og nå da du får The Complete Saga med Lego Star Wars 1 og 2 pluss ekstra bonuser til prisen for én anbefaler jeg deg på det sterkeste å investere i det. Du blir garantert ikke skuffet. Hvert brett følger filmene med forhåndsbestemte figurer, men straks du har gått gjennom et brett kan du spille det om igjen med hvem du vil - inkludert dine egne, syke figurer. Vi snakker om Darth Ewok, Darth Vader i gull-bikini og så videre.
SniKaZ Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Skrevet 4. desember 2007 (endret) Får vell kanskje prøve det da:) Men det complete saga kommer vell bare til Xbox360 og PS3 eller?? Endret 4. desember 2007 av Skagen
vikingkylling Skrevet 5. desember 2007 Skrevet 5. desember 2007 Og Wii. Men tro meg, det er verdt det selv om du spiller alene. Kort sagt er det mange småfilmer mellom brettene som fører historien videre, og lego figurer snakker som kjent ikke. Det sier seg selv at de må improvisere litt. Det er klart man må være fan av Star Wars for å få mest ut av det, men hadde du ikke vært fan hadde du vel ikke spurt om flere Star Wars spill?
SniKaZ Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Skrevet 9. desember 2007 Har også sett om den Knight of the force expansion til Jedi Academy, er dette helt dødt??
LordJerec Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 De fleste som er nevnt over er strategi spill, eneste unntaket jeg kan se der er Star Wars: Battle Front 2/BF2... Der kan man spille som Jedi små perioder... Men det er liksom ikke så tøft da, når man omtrent kan bli drept av Jedi's på grunn av at man som oftest spiller som en clone trooper eller Stormtrooper... Eller så har man jo oxo Lego Star Wars da... Men det blir egentlig veldig tafatt... Man spiller lixom som byggeklosser i Star Wars universet da... Ikke tiltalende... når alt man slår på osv, blir sprengt som teite legoklosser... Personlig hvis jeg skal velge ut i fra alt jeg spilt på pc, så er og blir Jedi Knight: Jedi Academy det beste jeg har spilt... Men hvis jeg skal legge til noe, så er det at Star Wars: The Force Unleashed er et av de beste spillene jeg har spilt til 360'n min... Men den mangler Multiplayer del, noe som faktisk gjør Jedi Knight: Jedi Academy/JKA til et bedre spill... hehe
Carloz89 Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 Høres ut som du vet va du snakker om her - Synes du har en del bra poeng som er mer enn bra.. Bra oppslag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå